۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۷۹۴۵
با تصویب استانداری گیلان، اولین همایش ملی پدافند غیر عامل با رویکرد مردم محور در آذر ماه سال جاری به میزبانی شهرستان آستارا برگزار خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی، صبح امروزجلسه  شورای پدافند غیر عامل به ریاست فرماندار آستارا در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

دکتر رنجکش با اشاره به اهمیت آموزش مردم در حوزه  پدافند غیر عامل گفت: با توجه به این که نقش مردم در پدافند غیر عامل، نقشی حیاتی و بسیار مهم است، اگر بتوان مردم را در این طرح مشارکت داد، می توان نتیجه  بهتر و بیشتری گرفت و صد البته با آموزش های لازم می توان به انسجام مردم در برخورد منطقی با خطرات پیش رو اهتمام ورزید.

نخستین همایش ملی پدافند غیر عامل در گیلان

فرماندار آستارا همچنین گفت: پس از تصویب در شورای پدافند کشور و استان، اولین همایش ملی  پدافند غیر عامل استان گیلان با رویکرد مردم محور در آذر ماه امسال و به میزبانی بندر آستارا برگزار خواهد شد.

شناسایی تهدیداتی که مردم را نشانه می گیرند و چگونگی  استفاده از نیرهای مردمی جهت کاهش این تهدید ها، سرمایه های مردمی و فصل مشترک بین این دو و آسیب پذیری آن سرمایه ها، تهدیدات مردم محور،  برنامه ریزی جهت مقابله با کمبود منابع ملی و طبیعی همچون آب و دیگر منابع و...از جمله مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر