۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۲۷۸۹۷
اولین جلسه ی کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در استان مرکزی، صبح یکشنبه هفته جاری در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با حضور عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و سایر اعضای کمیسیون با دستور کار بررسی و رصد تهدیدات بالقوه و بالفعل در زمینه های مختلف و گستره ی ماموریت کاری دستگاه های عضو در حوزه بیوتروریسم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین جلسه ی کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در استان مرکزی، صبح یکشنبه هفته جاری در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با حضور عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و سایر اعضای کمیسیون با دستور کار بررسی و رصد تهدیدات بالقوه و بالفعل در زمینه های مختلف و گستره ی ماموریت کاری دستگاه های عضو در حوزه بیوتروریسم برگزار شد.

در این جلسه اعضا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد دستگاه متبوع و رصد و شناسایی تهدیدات متصور در حوزه بیوتروریسم، پیشنهادات خود را ارائه کردند.

پس از بحث و تبادل نظر بین مدعوین و ریاست جلسه در خصوص تمهیدات و تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز تهدیدات متصور و مقابله با تهدیدات بالفعل، تصمیمات مهم و عملیاتی اتخاذ شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر