۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۷۸۶۰
آزادی در جلسه کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان فارس
رحیم آزادی مدير كل پدافند غيرعامل استانداري فارس مطالبي در خصوص نظام برنامه ريزي و روند قرار گرفتن مباحث پدافندغیر عامل در برنامه ششم توسعه ، قانون بودجه سال 96، ردیف های تاًمین اعتبار در قانون و دستورالعمل ها سازمان پدافند غيرعامل ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل فارس با حضور اعضاء این کارگروه در محل استانداری فارس برگزار شد.

در اين جلسه رحیم آزادی مدير كل پدافند غيرعامل استانداري فارس ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته ، اقدامات صورت گرفته را مطلوب اما نا کافی دانست و بر تلاش بیش از پیش اعضاء تاًکید کرد.

وجود برنامه‌های جامع و مدون در حوزه پدافند غیرعامل از ضروریات است/توجه جدی در رعایت الزامات پدافند غیرعامل در سطح استان


وی با اشاره به پاره ای از تهدیدات بر ضرورت ، برنامه ریزی ، تعیین اهداف و برنامه های پیش رو تاًکید کرد. وجود برنامه های مدون ، جامع و دارای هدف را از ضروریات برشمرد . ایشان در ادامه  مطالبي در خصوص نظام برنامه ريزي و روند قرار گرفتن مباحث پدافندغیرعامل در برنامه ششم توسعه ، قانون بودجه سال 96و ردیف های تاًمین اعتبار در قانون  و دستورالعمل ها سازمان پدافند غيرعامل ارائه داشت . 


آزادی، همچنين با اشاره به هدف مهم پدافند غيرعامل در حفظ و حراست از زيرساختها و جان انسانها و وجود تهديدات مختلف از سوي دشمن در اين عرصه خواستار توجه جدی در رعايت اصول ، الزامات و ملاحضات پدافند غيرعامل در سطح استان شد.


در ادامه هر یک از اعضاء به بیان دیدگاه ها ، نظرات ، پيشنهادات ، مسائل و مشكلات مختلف در سازمان خود پرداختند و خواستار پیگیری در شورای پدافند غیرعامل گردیدند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر