۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۲۷۸۲۹
پنج شنبه 18 خرداد ماه، جلسه قرارگاه پدافند سايبري استان به رياست عقدايي معاون سياسي امنيتي واجتماعي استان و با حضور اعضاء قرارگاه تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، پنج شنبه 18 خرداد ماه، جلسه قرارگاه پدافند سايبري استان به رياست عقدايي معاون سياسي امنيتي واجتماعي استان و با حضور اعضاء قرارگاه تشكيل شد.

در اين جلسه صفدريان مديركل پدافند غيرعامل و دبير قرارگاه پدافند سايبري استان ، ضمن اشاره به ساختار و چارت تشكيلاتي قرارگاه پدافند غيرعامل كشور و رده هاي مربوطه از جمله قرارگاه پدافند سايبري استان، بر موارد مندرج در سند راهبردي اين قرارگاه تأكيد و در ادامه گزارشي اجمالي از وضعيت سايبري استان ارائه کرد.

جلسه قرارگاه پدافند سايبري استان اصفهان

وي همچنين با توجه به حملات اخير باج افزار موسوم به wanna cry اقداماتي كه اين اداره كل درخصوص مقابله با باج افزار فوق الذكر انجام داده را مطرح كرد.

سپس هر يك از اعضاء قرارگاه در حوزه مديريتي خود گزارشي از اقدامات سايبري بيان کردند. در اين جلسه قائم مقام مجموعه آپا دانشگاه صنعتي اصفهان توضيحاتي در خصوص نحوه انتشار و نفوذ باج افزار مطرح کرد و موثرترين راهكار براي مقابله و چگونگی مبتلا شدن به اين بدافزار و وضعيت استان در این خصوص ارائه نمود.

در پايان عقدايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار به اهميت امنيت فضاي سايبر بويژه توجه به تدابير امنيت در اين فضا اشاره و از حاضرين خواستار تشكيل جلسات كارشناسي و مستمر و نيز جلسات توجيهي و آموزشي ويژه مسولان IT استان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر