۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۷۸۲۴
گیلان؛
با توجه به اهمیت سلامت شهروندان و بروز بیماری cchf تب کریمه کنگو در برخی استانهای کشور جلسه فرارگاه پدافند زیستی با حضور استاندار و مدیر کل پدافند غیر عامل و دستگاه‌های ذیربط، 16 خرداد ماه در استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، با توجه به اهمیت سلامت شهروندان و بروز بیماری cchf تب کریمه کنگو در برخی استانهای کشور جلسه فرارگاه پدافند زیستی  با حضور استاندار و مدیر کل پدافند غیر عامل  و دستگاه‌های ذیربط، 16 خرداد ماه  در استان گیلان برگزار شد.

دکتر نجفی، استاندار  گیلان در این زمینه خواستار پیگیری مجدانه دامپزشکی استان شد و با تاکید بر لزوم آمادگی کامل کلیه دستگاه های اجرایی در راستای کمک به دام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماری مذکور گفت: اداره کل دامپزشکی استان باید نسبت به تدوین و برنامه ریزی منسجم جهت ذبح دام و نحوه مصرف گوشت در استان اقدام کند.

جلسه قرارگاه زیستی در استان گیلان با ریاست دکتر نجفی استاندار گیلان در مورخ 16/3/96 در محل استانداری برگزار گردید

همچنین عاقبتی مدیر کل دامپزشکی استان درباره تب کریمه کنگو گزارشی  ارائه کرد و خواستار همکاری لازم دستگاههای اجرایی در زمینه تخصیص اعتبار مورد نیاز و به موقع شد.

وی گفت: در این شرایط حساس مهمترین رویکرد دامپزشکی استان نظارت به چگونگی ورود دام از مبادی ورودی استان و همکاری نیروی انتظامی است.

در پایان مرادی، مدیر کل پدافند غیر عامل خواستار همکاری کلیه دستگاه‌هایی اجریی در این زمینه شد و گفت: آنچه در اولویت برنامه های نظام جمهوری اسلامی قرار دارد احترام به حقوق شهروندی و ارتقاء سلامت مردم عزیز می باشد که همه مسئولین وظیفه دارند در این زمینه احساس مسئولیت مضاعف کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر