۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۷۸۲۳
نجفی استاندار گیلان در شورای پدافند غیرعامل استان:
استاندار گیلان در جلسه شورای پدافند غیر عامل گفت: در شرایط کنونی پردازش به موضوعات پدافند غیر عامل جهت تسهیل در امر مدیریت در شرایط بحرانی و تهدید احتمالی از اهم ترین موضوعات راهبردی دستگاههای اجرایی و کارگروههای تخصصی و فرمانداریهای سراسر استان است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، استاندار گیلان در جلسه شورای پدافند غیر عامل گفت: در شرایط کنونی پردازش به موضوعات پدافند غیر عامل جهت تسهیل در امر مدیریت در شرایط بحرانی و تهدید احتمالیاز اهم ترین موضوعات راهبردی دستگاههای اجرایی و کارگروههای تخصصی و فرمانداریهای سراسر استان است.

شورای پدافند غیر عامل استان گیلان با ریاست دکتر نجفی استاندار گیلان و حضور اعضای ذیربط در استانداری گیلان برگزار شد

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل پدافند غیر عامل و همکارانشان در موفقیت های سال گذشته اظهار داشت: آنچه استان گیلان را در زمینه پردازش به موضوع پدافند غیر عامل به عنوان استان برتر قرار داده شناخت چالش ها و شناسایی پتانسیل های استانی در ترسیم و برنامه ریزی صحیح برای مدیریت شرایط بحرانی و تهدیدات احتمالی و ارائه راهبردهای علمی با استفاده از نظرات نخبگان و اساتید دانشگاهی بوده که لازم است کلیه دستگاههای اجرایی و کارگروههای تخصصی با تدوین و برنامه ریزی درون سازمانی به امور مهم پدافند غیر عامل توجه کنند.

شورای پدافند غیر عامل استان گیلان با ریاست دکتر نجفی استاندار گیلان و حضور اعضای ذیربط در استانداری گیلان برگزار شد

مقام عالی استان در ادامه  این جلسه با اشاره به  بیماری cchfتب کریمه کنگو در برخی شهرهای دیگر استانهای کشور پیگیری مجدانه مدیرکل دامپزشکی استان و دستگاههای متولی را خواستار شد و افزود: در شرایط کنونی در  مبادی ورودی استان نیروهای اداری  دامپزشکی با همکاری نیروی انتظامی نظارت بیشتری را در واردات دام اعمال کنند.

در ادامه مرادی، مدیر کل پدافند غیر عامل گفت: با حمایت استاندار محترم و هم افزایی کلیه دستگاههای اجرایی و کارگروههای تخصصی و ایجاد تعامل سازنده و تدوین تفاهم نامه با حوزه های دانشگاهی استانی با همت مضاعف توانسته ایم  به افتخارات بزرگی در زمینه موضوعات پدافند غیر عامل دست یابیم.

سپس رئیس سازمان جهاد کشاورزی از اقدامات صوت گرفته در زمینه مدیریت مگس زیتون و آفت ملخ در استان گیلان گزارش مبسوطی ارائه کرد و در پایان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان جهت مقابله با آفت شب پره  درختان شمشاد برنامه هایی را اعلام کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر