۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۲۷۷۲۳
مديركل پدافند غيرعامل استانداري یزد:
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد به همراه جمعي از مسئولان سازمان دامپزشكي و جهاد كشاورزي استان از كشتارگاه صنعتي يزد و كشتارگاه معين دام مهريز بازديد و اقدامات لازم در راستاي كنترل و پيشگيري بيماري تب كريمه كنگو را تشريح كرد.
به گزارش پایداری ملی، «محمدصادق طهماسبي» در اين بازديدها با بيان اينكه همه اقدامات پيشگيرانه در رابطه با بيماري تب كريمه كنگو در قالب كارگروه رصد، پايش و هشدار سريع قرارگاه پدافند زيستي استان و با هم افزايي دستگاههاي مربوطه انجام شده است، گفت: جاي هيچ گونه نگراني در اين رابطه وجود ندارد.

دبير شوراي پدافند غيرعامل استان ادامه داد: در اين رابطه در بازديدي كه از كشتارگاه صنعتي مهريز انجام شد، كلاس آموزشي براي افراد دامپزشك، تكنسين، قصاب، دامدار و شاغلين در ميادين دام در رابطه با پيشگيري از اين بيماري برگزار گرديد.

طهماسبي با تاكيد بر لزوم آمادگي كامل همه دستگاههاي اجرايي در راستاي كمك به دامپزشكي و دانشگاه علوم پزشكي استان در زمينه پيشگيري و مبارزه با بيماري تب كريمه كنگو خاطرنشان كرد: ضروري است در اين زمينه اطلاع رساني و آگاهي بخشي لازم از سوي رسانه ملي و رسانه هاي مكتوب و مجازي به جامعه داده شود تا مردم استان از وضعيت عدم خطر مصرف گوشت قرمزي كه از مراكز مجاز تهيه مي كنند آگاه شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر