۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۷۶۹۷
سیف در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:
مدیرکل پدافند غیرعامل در این دیدار که صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس اداره حراست آن سازمان صورت گرفت؛ به گسترش تهدیدات دشمن اشاره کرد و گفت : دشمن با شکل جدیدتر و با استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی ورود کرده و تلاش می کند تا از طریق این فناوری به اهداف خود دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل در این دیدار که صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس اداره حراست آن سازمان صورت گرفت؛ به گسترش تهدیدات دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن با شکل جدیدتر و با استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی نفوذ کرده و تلاش می کند تا از طریق این فناوری به اهداف خود دست پیدا کند.

تلاش دشمن برای نفوذ با استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی

سیف تصریح کرد : باید آموزش های لازم را به دانش آموزان و معلمان داد و آنها را با شیوه های تهدید دشمن آشنا ساخت. وی از عملکرد خوب آموزش و پرورش تقدیر کرد و افزود : تهدیدات دشمن حالت شناور دارد و متناسب با رشد تکنولوژی ها متحول می شود و نیاز است تا در برابر این تهدیدها برنامه ریزی منطقی و اصولی داشت . ایشان در پایان به برگزاری رزمایش های مختلف و کارگاههای آموزشی در مدارس اشاره کرد و گفت : آموزش و پرورش عملکرد بسیار خوبی داشته و برنامه ها و سیاست های ابلاغی را بسیار مطلوب اجرایی کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم گفت : هر دستگاهی که به دنبال فرهنگ سازی مفاهیم است نیاز به تعامل و همکاری آموزش و پرورش دارد و بدون مشارکت و حضور دستگاه تعلیم و تربیت هیچ توفیقی قابل تصور نیست.

دریکوند فرهنگ سازی پدافند غیرعامل را ازجمله ضرورت های جامعه برشمرد و افزود : آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها برای این فرهنگ سازی و مقابله با تهدیدهای دشمن استفاده خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد : باید به دانش آموزان آموزش های لازم را برای زندگی سالم و اثر بخش در جامعه داد و آنها را برای رویارویی منطقی با مسائل و مشکلات زندگی آماده کرد . دریکوند مدرک گرایی صرف را یک آسیب برشمرد و گفت: اگردر کناریادگیری علم و دانش ،مهارت های اجتماعی به دانش آموزان آموزش داده نشود ، قطعاً در آینده با مشکلاتی روبرو خواهند شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر