۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۷۶۵۵
نوریان؛
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های جدید سنا در ادامه زنجیره اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش پایداری ملی؛ اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تحریم‌های جدید سنا علیه ایران افزود: این تحریم‌ها ادامه زنجیره اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و حاصل دریافت لقمه لذیذ عربستان توسط آمریکاست. 

وی با بیان توسعه سیاسی و اقتصادی ایران در منطقه و بین الملل و تغییر در روند سیاست خارجی و تعامل کشور‌ها با ایران پس از برجام اضافه کرد: در این بین عربستانی‌ها بسیار نگران شدند و تلاش می‌کنند ضمن تقویت روابط و تعاملات با هیئت حاکمه جدید آمریکا، پروژه شکست خورده ایران هراسی را مجدداً روی کار بیاورند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتصال نیروهای داخلی آمریکا یعنی گروه‌های جمهوری خواه در سنا و کنگره و گروه‌های مرتجع منطقه که عربستان در رأس آن‌ها قرار دارد، اقدامی برای محدود کردن و کاهش تأثیر جمهوری اسلامی در صحنه معادلات منطقه‌ای است. 

نوریان گفت: آن‌ها متوجه تأثیر ایران در منطقه و نوع روابط با کشوری همچون روسیه هستند و مشاهده کرده اند که ایران چگونه توانسته است کشورهایی مانند ترکیه را با سیاست‌های خود در منطقه همراه کند. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر