۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۷۶۴۵
اف بي آي تحقيقات دامنه داري را در مورد حملات سايبري به تعدادي از اعضاي خانواده دونالد ترامپ رييس جمهور آمريکا آغاز کرده است.
به گزارش پایداری ملی، دون جرالد ترامپ و اريک ترامپ پسران رييس جمهور آمريکا، به همين منظور به يک نشست اضطراري با حضور ماموران اداره امنيت سايبري اف بي آي دعوت شده اند و ظاهرا نماينده اي از سازمان سيا هم در اين نشست حاضر بوده است.

هنوز هيچ يک از طرفين ماجرا به طور رسمي در اين زمينه اظهارنظري نداشته اند. اما ظاهرا اين دو نفر روز 8 مي يعني حدود 20 روز قبل براي بحث و تبادل نظر در اين زمينه در مرکز اف بي آي در شهر نيويورک حضور يافته اند.

اريک ترامپ هرگونه هک شدن خود را انکار کرده، ولي برگزاري جلسه با اف بي آي را رد يا تاييد نکرده است. پيش از اين گزارش هايي در مورد امنيت پايين شبکه هاي رايانه اي و تجهيزات سخت افزاري مورد استفاده ترامپ و اعضاي خانواده اش منتشر شده بود. به عنوان مثال در ماه اکتبر اعلام شد چند آسيب پذيري امنيتي در سرورهاي ايميل مورد استفاده ترامپ وجود دارد که ناشي از استفاده از سيستم عامل ها و نرم افزارهاي قديمي است.

همچنين تعدادي از موسسات تجاري و بازرگاني تحت مديريت ترامپ نيز با مشکلات مشابهي مواجه هستند و تداوم اين وضعيت مي تواند براي ايالات متحده مشکلات امنيت ملي به وجود آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر