۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۳۸
کارکنان رسانه ملی امروز در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام قرار داشته و در این راستا نیز علی رغم مشکلات فراوان خوب عمل کرده است.
به گزارش پایداری ملی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در بازدید از بخشهای مختلف صدا و سیمای مرکز زنجان در جریان امور مربوط به تولید و پخش برنامه های مختلف قرار گرفت.

آیت الله دولابی سپس در جمع شورای مدیران صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تغییر ماهیت دشمنی معاندان با نظام اسلامی، گفت: حجم گسترده فعالیت دشمنان در عرصه رسانه، نشان دهنده این موضوع است که ما درگیر یک جنگ نرم تمام عیار در بخشهای اعتقادی و فرهنگی هستیم.

وی نگاه معاد محور و خداترسی را لازمه سعادت ابدی دانست و افزود: عمل به دین الهی، پرهیز از منکر و چشم پوشی از جاذبه های موقت دنیوی، ضامن رسیدن به قرب الهی است و مسئولین و آحاد مردم باید این آموزه های ذی ارزش اسلامی را اساس زندگی خود قرار دهند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر جایگاه رسانه ملی در جبهه فرهنگی انقلاب اظهار داشت: امروز مدیران و برنامه سازان صداوسیما ادامه دهندگان راه همان جوانانی هستند که در عرصه های دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی جان پاکشان را فداکردند و در عصر حاضر هم علیرغم هجمه ها و تهمت ها، و با وجود کمبود ها، عاشقانه و خالصانه در جبهه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن فعالیت می کنند.

آیت الله دولابی ضمن قدردانی از تلاشهای خستگی ناپذیر کارکنان رسانه ملی و به ویژه صداوسیمای مرکز زنجان تصریح کرد: به درستی که کارکنان رسانه ملی امروز در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام قرار داشته و در این راستا نیز علی رغم مشکلات فراوان خوب عمل کرده است و میزان بیننده 77 درصدی شبکه استانی اشراق موید این ادعاست که مردم استان از عملکرد قابل تقدیر رسانه استانی رضایت دارند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر