۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۷۶۲۸
سردار کوثری :
نایب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به بهانه‌های مختلف به دنبال اعمال فشار به مردم کشورمان است، گفت: برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و توسعه توان موشکی حق مسلم ماست.
به گزارش پایداری ملی، سردار «محمد اسماعیل کوثری» نایب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، در خصوص تحریم‌هایی که اخیرا آمریکا به بهانه فعالیت‌های موشکی علیه ایران به تصویب رسانده‌ است، اظهار داشت: آمریکا با تصویب تحریم‌ها نخواهد توانست ما را از مسیری که انتخاب کرده‌ایم، باز دارد.
 
وی افزود: آمریکا از سال 59 و پس از شکست مفتضحانه در طبس، ایران را محاصره اقتصادی کرد که اکنون عبارت «محاصره اقتصادی» به «تحریم‌های اقتصادی» تغییر یافته است. لذا تحریم موضوع جدیدی نیست و فعالیت‌های موشکی و حقوق بشر بهانه‌‌هایی برای اعمال تحریم هستند.
 
کوثری با بیان اینکه فعالیت موشکی ایران برای دفاع از مردم و سرزمین‌مان است، خاطرنشان کرد: توسعه توان دفاعی و موشکی حق قانونی و مسلم ماست و این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهیم.
 
وی تصریح داشت: امروز ایران اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای و بلکه جهانی تبدیل شده و فرهنگ ایثار و شهادت به واسطه رشادت‌های مردم ایران به ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان انتقال یافته است؛ به همین دلیل آمریکایی‌ها عصبانی هستند و به بهانه‌های مختلف ما را تحریم می‌کنند.
 
نایب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی کشور باید به هوش باشند و در مقابل شیطان بزرگ، ایستادگی کنند چرا که آنان با بهانه‌های موشکی و حقوق بشر اعمال تحریم می‌کنند و با اعمال این تحریم‌ها و فشارها تلاش دارند تا ما فعالیت‌های موشکی را متوقف کنیم و آنگاه توان بازدارندگی و دفاعی خود را از دست بدهیم.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه، اکنون موضوع تحریم‌ها از فعالیت‌های هسته‌ای به فعالیت‌های موشکی و حقوق بشر تغییر یافته است، عنوان کرد: برجام نشان داد که طرف مقابل به وعده‌‌های خود وفادار نیست و آمریکا قابل اعتماد نمی‌باشد. دشمنان پس از توقف برخی فعالیت‌های هسته‌ای به دنبال تعطیلی فعالیت‌های موشکی هستند اما ما با قدرت به توسعه توان موشکی خود می‌پردازیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر