۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۷۵۹۶
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند تا به زعم خود با تحریم‌های فلج‌کننده در ایران بحران‌سازی کند، گفت: آمریکایی‌ها در این مسیر شکست خورده‌اند.
به گزارش پایداری ملی، سردار سرتیپ "یدالله جوانی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه درباره تحریم‌های اخیر کمیته روابط خارجی سنای آمریکا اظهار داشت: تحریم‌هایی که اخیرا علیه جمهوری اسلامی در کمیته روابط خارجی سنای ‌آمریکا مطرح شده در راستای سیاست‌های کلان و ثابت آمریکا برای فشار علیه ایران بوده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها بنا را بر این گذاشته‌اند که از هر طریق بر جمهوری اسلامی فشار بیاورند تا ایران رفتار خود را تغییر دهد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند تا به زعم خود با تحریم‌های فلج‌کننده در ایران بحران‌سازی کند گفت: آمریکایی‌ها در این مسیر شکست خورده‌اند.

سردار جوانی تاکید کرد: آمریکا متعهد شد که بعد از توافق هسته‌ای هیچ تحریمی علیه ایران وضع نکند اما پس از برجام به تعهدات خود پایبند نبود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه باید دستگاه دیپلماسی، آمریکا و 5+1 را در حوزه تحریم‌ها تحت فشار قرار دهد، گفت: آمریکایی‌ها به تعهدات خود عمل نخواهند کرد. جمهوری اسلامی باید تصمیم بگیرد که در قبال نقض برجام چه خواهد کرد.

سردار جوانی تاکید کرد: نقض برجام پس از توافق هسته‌ای قابل پیش‌بینی بوده و آنها (آمریکایی‌ها) هیچگاه دست از فشار علیه جمهوری اسلامی برنخواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر