۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۷۵۸۸
طی سخنرانی در همایش روز جهانی ام‌اس
وزیر امور خارجه ایران طی سخنرانی در همایش روز جهانی ام‌اس گفت که حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات با هدایت رهبری غبارهای دروغ و ایران‌هراسی را از بین برد.
به گزارش پایداری ملی، "دکتر محمد جواد ظریف" عصر پنجشنبه در همایش روز جهانی ام‌اس حضور یافت و سخنرانی کرد. بخش‌هایی از سخنرانی وزیر امور خارجه در ادامه آمده است:

اگر امروز ما با شرایط بهتری روبه‌رو هستیم به‌برکت وجود شما مردم است؛ اگر امروز برای تهیه دارو نیاز نیست که از انواع روش‌های غیرمعمول و غیرانسانی استفاده کنیم و در جهان سربلندیم و بیماران ما در بیمارستان‌ها مشکل اولیه پزشکی را ندارند به‌خاطر کسانی که مذاکره کردند نیست، بلکه به‌خاطر شما مردم هوشمند است،به‌خاطر کسانی است که در سال ٩٢ با جمعیت فراوان پای صندوق‌های رأی رفتند و به دنیا نشان دادند که باید با این مردم بزرگ با زبان احترام صحبت کنند و باید تحریم و تحقیر را کنار بگذارند و پای میز مذاکره بیایند،
به‌خاطر شما است که روز جمعه پای صندوق‌های رأی آمدید و سرنوشت خود را انتخاب کردید و یک بار دیگر به دنیا نشان دادید که هیچ‌کس هیچ‌گاه نمی‌تواند یک ایرانی را تهدید کند،

نشان دادید این ملت ملتی نیستید که امنیت، استقلال، پیشرفت، توسعه علم و فناوری را از دیگران بخواهد. ملتی نیستید که مثل همسایگان ما با یک چشمک از طرف غربی‌ها و آمریکایی‌ها بلرزند و با چشمکی دیگر خوشحال شوند و برقصند.

حضور دشمن‌شکن مردم در صحنه با هدایت‌های رهبری باعث شد غبارهای دروغ، تهمت، ایران‌هراسی و ایجاد یک تصویر امنیتی از مردمی که در طول قرن‌ها حیات پرافتخار خود هیچ‌گاه همسایگانشان را تهدید نکردند و همواره با بزرگ‌منشی در قبال بداخلاقی همسایگانشان با کرامت عمل کردند، برداشته شود.

دو عامل اساسی برای کنترل ام‌اس فراهم شده که یکی داروست که در دوران تحریم حداقل 300 قلم داروی مورد نیاز را نداشتیم و امروز دیگر کسی نمی‌تواند درخواست خرید داروی ما را به اسم اینکه همکاری با ایران باعث فشار حیثیتی بر آنها می‌شود، رد کند.

نکته دومی که احساس می‌کنم امروز شرایط بهتری داریم؛ به‌یمن حضور مردم و مقابله مردم با فشار تحریم و تهدیدات خارجی این است که در یک فضای باآرامش و اطمینانی زندگی می‌کنیم چرا که استرس یکی از عوامل بیماری ام‌اس است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر