۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۲۷۵۸۰
در راستای تغییراتی اقلیمی و امنیت انرژی برگزار شد؛
مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان با تاکید به تأمین ۵ درصد از انرژی برق با استفاده از انرژیهای تجدید پذیر در برنامه ششم توسعه اذعان داشت: با توجه به آثار تغییرات اقلیم و پیامدهای زیانبار آن بر عوامل تهدیدآمیز حیات بشر مانند فقر، جنگ و کشتار، قحطی، کمبود غذا و ... جهت دستیابی به توسعه پایدار، این مهم نیازمند مطالعه است و باید در صدر توجه دستگاههای متولی قرارگیرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اداره کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان با همکاری شرکت سهامی برق منطقه ای ، انجمن علمی پدافند غیر عامل و دانشگاه گیلان جلسه ای به منظور هماهنگی لازم جهت برگزاری همایشی تحت عنوان تغییرات اقلیم در حوزه انرژی و پدافند غیر عامل درروز سه شنبه هفته گذشته در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور اعضا برگزار کرد.

دومین جلسه کارگروه آب و انرژِی پدافند غیرعامل استان گیلان
در این جلسه مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان با تاکید به تأمین ۵ درصد از انرژی برق با استفاده از انرژیهای تجدید پذیر در برنامه ششم توسعه اذعان داشت: با توجه به آثار تغییرات اقلیم و پیامدهای زیانبار آن بر عوامل تهدیدآمیز حیات بشر مانند فقر، جنگ و کشتار، قحطی، کمبود غذا و ... جهت دستیابی به توسعه پایدار، این مهم نیازمند مطالعه است و باید در صدر توجه دستگاههای متولی قرارگیرد.

بلبل آبادی مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت موضوع و تاثیرات تغیراقلیم برعملکرد دستگاههای مختلف از جمله برق منطقه ای برحمایت از برگزاری همایش تاکید کرد و از شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو خواست، ضمن ارائه اولویت ها و سرفصلهای مرتبط و مورد نیاز خود برای طرح در همایش همکاری و همراهی لازم را در برگزاری همایش مذکور انجام دهند.

 در ادامه جلسه مسائل مربوط به عنوان و محورهای همایش مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر