۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۷۵۷۲
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت : قدرت موشکی ایران که امروز دشمنان به دنبال گرفتن آن از ما هستند به عنوان عاملی بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان است.
به گزارش پایداری ملی، سردار علی استاد حسینی روز چهار شنبه همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان، افزود: تجربه با ارزش هشت سال دفاع مقدس، باعث شد که کشورمان با بالا بردن توان دفاعی، نظامی و موشکی خود گزینه‌های نظامی دشمن برای برخورد نظام جمهوری اسلامی ایران را در حد حرف باقی‌ گذارد و روی میز بماند.

وی با بیان این که امروز موشک تبدیل به یک قدرت بازدارنده برای کشور ما در برابر تهدیدات آمریکاییان شده است ، اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است که این امکان دفاعی را از ما بگیرد و ما نیز بارها گفتیم ما نیازی به خرید موشک نداریم و در داخل کشور خود تولید می کنیم.

وی اضافه کرد : آن‌ها به خوبی می دانند که پیشرفت موشکی ایران، یکی از عوامل اقتدار ما در منطقه است و می‌خواهند این توان را از ما بگیرند و همین جایگاه ویژه قدرت موشکی است که ما را قدرت اول منطقه کرده است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین کشور، با اشاره به اینکه امروز قدرت نیروهای مسلح و حضور ملت ایران سایه جنگ را از سر این کشور برداشته است، گفت : همانگونه که رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا فرمودند عامل رفع تهدیدات خارجی حضور مردم در صحنه های مختلف است.

سردار استاد حسینی اظهار کرد : آمریکا و دشمنان ایران سال هاست از وجود گزینه های مختلف برای مقابله با ملت ایران سخن می گویند اما خودشان هم می دانند تا زمانی که قدرت ایمان در ملت ایران وجود دارد به اهداف خود دست نخواهند یافت.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: افتخار ما رزمندگان این است که در همه صحنه های دفاع مقدس حضور پر رنگی داشتیم و استان سمنان جز نخستین استانهایی بود که با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه های دفاع مقدس حضور یافت و از لحاظ تعداد شهدا به نسبت جمعیت نیز در دسته استان های درجه یک کشور محسوب می شود.

سردار استاد حسینی عملیات بیت المقدس را یکی از بزرگترین عملیات های دوران دفاع مقدس ذکر و اضافه کرد: این عملیات هم لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ وسعت یکی از بزرگترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود که بیش از 5 هزار و 400 کیلومتر مربع را شامل می شد.

وی با اشاره به حضور بیش از 20 هزار نیروی بعثی در خرمشهر هنگام عملیات آزادسازی این شهر تصریح کرد : همانطور که حضرت امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و نصرت الهی و ایمان رزمندگان اسلام رمز اصلی پیروزی در خرمشهر بود.

محمد رضا خباز استاندار سمنان، محمود قنبری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده معظم شهیدان و مسوولان اجرایی استان حضور داشتند.

در ابتدای این آیین استاندار سمنان به همراه جمعی از فرماندهان به مقام شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام و از نیروهای حاضر در میدان بازدید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر