۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۲۷۵۶۷
امام جمعه بوشهر گفت: اجرای پروژه نفوذ و براندازی نظام از طریق جنگ نرم از برنامه‌های مهم استکبار جهانی است که جهاد کبیر تنها راه مقابله با اینگونه تهاجمات است.
به گزارش پایداری ملی، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر در میدان صبحگاه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر بدست پرتوان رزمندگان اسلام اظهار داشت: پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد تحولی جدید در مبادلات نظامی در فضای ملی و فراملی ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به جهاد نظامی افزود: رزمندگان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس با جهاد نظامی اوج اقتدار از خود نشان دادند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امنیت استان بوشهر نشأت گرفته از تلاش نیروهای مسلح و امنیتی است خاطر نشان کرد:ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی و امنیتی  ضمن ارتقاء امنیت استان بوشهر فضایی پر از اقتدار و صلابت آفریدند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه استکبار تهاجمات گوناگونی علیه نظام اسلامی ایران اجراء کرده است گفت: تهاجم جهان استکبار به ایران اسلامی منحصر به تجاوز نظامی نمی‌شود بلکه تهاجم در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علم فناوری مورد توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به جهاد کبیر در عرصه‌های تهاجم استکبار خاطر نشان کرد: جهادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی آن تاکید دارند جهاد کبیر است که  در راستای مقابله با اندیشه‌های جهان استکبار است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه نفوذ و براندازی نظام از طریق جنگ نرم از برنامه‌های مهم استکبار جهانی است تاکید کرد: جهاد کبیر تنها راه مقابله با اینگونه تهاجمات است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم جهاد کبیر در مقابله با ترفندهای دشمنان تصریح کرد: با توجه به اجرای پروژه نفوذ و براندازی نظام از طریق جنگ نرم از سوی استکبار جهانی جهاد کبیر باید در دستور کار همگان قرار بگیرد.

صفایی بوشهری بیان کرد: تمامی نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر در مبارزه با جنگ نرم از طریق جهاد کبیر، اقتدار و عزت می‌آفرینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر