۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۷۵۳۴
در جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل کردستان عنوان شد
رضایی مدیرکل پدافند غیر عامل استان کردستان با اشاره به نقش هم افزایی فعالیت های مختلف در مدیریت حوادث بر لزوم سازماندهی این تعاملات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رضایی مدیرکل پدافند غیر عامل استان کردستان با اشاره به نقش هم افزایی فعالیت های مختلف در مدیریت حوادث بر لزوم سازماندهی این تعاملات تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه علت حوادث چه طبیعی و چه انسان ساخت باشد خروجی و امداد رسانی به مردم دارای ویژگی های مشترکی است.

لزوم آماده سازی مراکز اسکان اضطراری/اجرای طرح خادم در سال جاری

وی به نقش کارگروه امداد و نجات در پیشگیری از حوادث به ویژه حوزه ی آموزش و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: از مهمترین اقدامات این کارگروه می توان آموزش صحیح جامعه در مقابله با حوادث نام برد.

رضایی با اشاره به نقش مراکز اسکان اضطراری، آماده سازی این مراکز را در اولویت برنامه های مشترک ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل دانست و در پایان به لزوم برنامه ریزی لازم برای راه اندازی ژنراتورهای تهیه برق اضطراری ادارات استان در مواقع مورد نیاز اشاره کرد.

همچنین دکتر خدابنده­ لو مدیرکل هلال احمر استان و رئیس کارگروه امداد ونجات نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص فعال سازی کارگروه امداد و نجات و برگزاری جلسات استانی و شهرستانی و برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته در این خصوص پرداخت.

لزوم آماده سازی مراکز اسکان اضطراری/اجرای طرح خادم در سال جاری

وی با اشاره به اجرای طرح خادم که با مراجعه حضوری به درب منازل و آگاه سازی و اطلاع رسانی خانواده ها در خصوص ارائه خدمات امدادی بود، اظهار داشت: در سال گذشته 10 هزار خانواده به عنوان جامعه هدف در این طرح مشخص و برنامه های لازم اجرا شد و در سال آتی نیز برنامه ریزی لازم جهت همین میزان خانوار در دست اقدام است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر