۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۷۴۲۷
نماینده ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی، تلاش برای ناامید کردن مردم از حضور و مشارکت در انتخابات را بخشی از جنگ نرم دشمن دانست و گفت: حتی یک رای هم در انتخابات بسیار مهم است.
به گزارش پایداری ملی، ژرژیک آبرامیان با دعوت از همه «ایرانیان ارمنی» برای حضور در انتخابات افزود: از هموطنان ارمنی خود می خواهم همچون گذشته در صحنه حضور داشته باشند و با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند. 

نماینده ارامنه جنوب در مجلس با بیان این که یک رای، قطره ای است برای افزوده شدن به اقیانوس بزرگ مردم ایران، تصریح کرد: امروز ایران از نظر بین المللی در شرایط ویژه ای قرار دارد، همه باید برای تاکید کردن بر عزت و یکپارچگی ایران، در انتخابات حضور داشته باشیم. 

آبرامیان با بیان این که شرکت در انتخابات یک پادزهر و دفاع در قبال جنگ نرم، یورش و هجمه دشمنان بر ضد مردم ایران است، اظهار داشت: نتیجه این انتخابات پیام روشنی است برای کسانی که در صدد هستند به این کشور و این مرز و بوم ضربه بزنند. 

وی انتخابات را از مهمترین ارکان در ساختار مردم سالاری ایران دانست و گفت: مردم در این ساختار اجتماعی نقش اساسی دارند و این نقش به صورت یک «اختیار» و یک «حق» در انتخابات اعمال می شود. 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر این که شرکت در انتخابات حق همه است، گفت: هر یک از ایرانیان در انتخابات اختیار دارند که به هر کسی که می خواهند رای دهند. 

وی حضور و مشارکت همه ایرانیان از اقوام و اقلیت های دینی را یک وظیفه دانست و تاکید کرد:ایرانیان با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، فارغ از این که به چه کسی رای می دهند، حق قانونی خود را اعمال کرده و از عزت، شرافت و اقتدار کشور خود نیز دفاع می کنند. 

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، هشت صبح فردا -جمعه- همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور برگزار می شود؛ زمان تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات ساعت هشت امروز (پنجشنبه) پایان یافت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار اقشار مختلف مردم و در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات روز جمعه را یک «جشن ملی و یک حماسه بزرگ مردمی» و جلوه‌ای از اندیشه نو و جذاب مردم‌سالاری اسلامی در مقابل دیدگان جهانیان خواندند و بر لزوم حضور بسیار پرحجم مردم در پای صندوق ها تاکید کردند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر