۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۷۴۰۰
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات نظام سلطه، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
به گزارش پایداری ملی، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع کارکنان وزارت دفاع، با تبیین ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، تصریح کرد: بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات نظام سلطه، حضور حداکثری مردم است. 

حضور مردم در انتخابات بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات

وی افزود: حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه تضمین کننده‌ی حیات و بقای انقلاب اسلامی است و استمرار بخش پیشرفت، عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.

سردار دهقان با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه و توطئه‌های خطرناکی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود برای تداوم بحران، جنگ و خون ریزی در منطقه در قالب ناتوی عربی طراحی کرده‌اند، گفت: با نمایش اتحاد، انسجام و قدرت ملی در انتخابات پیش رو قادر خواهیم بود این توطئه شرارت آمیز را خنثی و پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید بر برگزاری انتخابات در محیطی پر شور و نشاط توام با نظم و امنیت کامل اظهار کرد: آحاد مردم، جریانات، احزاب و سلایق سیاسی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با رعایت مر قانون و احترام به نظرات، دیدگاه‌ها و سلایق طرف مقابل، زمینه انتخاباتی با شکوه و حماسی را فراهم کنند.

وزیر دفاع گفت: بی تردید حماسه مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه پشتوانه‌ای بزرگ و مستحکم برای نیروهای مسلح در دفاع از حریم دین و میهن خواهد بود و روحیه‌ای مضاعف به آنان خواهد بخشید.

سردار دهقان افزود: از فردای انتخابات و مشخص شدن رئیس جمهور منتخب باید همه با هم با وحدت و انسجام دست در دست یکدیگر با اقدامات جهادی و جهشی تلاش کنیم تا با سرعت به سمت اهداف پیش بینی شده در سند چشم انداز برنامه بیست ساله کشور و افق ۱۴۰۴ گام برداشته و آن‌ها را یکی پس از دیگری محقق کنیم.

وزیر دفاع در پایان گفت: رجاء واثق دارم که ملت بزرگ ایران این بار نیز با حضور میلیونی خود حماسه‌ای بزرگتر و با شکوه‌تر خلق خواهند کرد و با حضور بی نظیر خود قلب رهبری معظم انقلاب اسلامی و ارواح مطهر حضرت امام (ره) و شهیدان را شاد و مسرور و دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را مایوس خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر