۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۷۳۹۷
جهانتيغ در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات خوب در حوزه شهري و استاني خواستار حضور پر رنگ تر اين اداره كل در راستاي گسترش و نشر فرهنگ پدافند غيرعامل در استان شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان با مدیر کل پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان دیدار کرد.

این دیدار که روز شنبه هفته جاری در دفتر مدیرکل پدافند غیر عامل استان  برگزار شد، مدیر بحران وپدافند غیر عامل راه وشهرسازي استان سيستان وبلوچستان به بیان عملکرد در سال95 و تشریح برنامه های سال 96 پرداخت.

كيخا با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف راه وشهر سازي واقدامات مهم زیرساختی دیگر اين اداره كل در سطح استان، خواستار برگزاري دوره هاي مختلف در حوزه راه و شهرسازي براي مديران و كارشناسان اداره كل راه وشهرسازي شد.

در دیدار مدیر کل پدافند غیرعامل استان سیستان و بلوچستان با مدیر بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان

همچنین جهانتيغ مدیر کل پدافند غیرعامل استان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات خوب در حوزه شهري و استاني خواستار حضور پر رنگ تر اين اداره كل در راستاي گسترش و نشر فرهنگ پدافند غيرعامل در استان شد.

ضمنا در پايان جلسه مقررگرديد كارشناسان اداره كل راه وشهرسازي استان در دوره هاي عمومي و تخصصي كه از سوي اداره كل پدافند غيرعامل استان برگزار ميشود شركت نمايند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر