۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۷۳۹۳
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه ایجاد هرشغل جدید یک کار پدافندی است، گفت: گره گشایی از اشتغال زایی در زمره مصادیق عینی پدافند غیرعامل در جامعه است.
به گزارش پایداری ملی، ایرج کارخایی صبح سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به میزبانی این اداره کل، ضمن بیان اینکه پدافند غیرعامل یعنی آماده سازی جامعه برای مقاوم سازی، بیان داشت: یکی از مصادیق آماده سازی جامعه اشتغال محسوب می شود.

وی افزود: ایجاد هر فرصت شغلی جدید در واحدهای تولیدی و بازشدن گره ای از مشکلات تولید یک کار پدافندی محسوب می شود که امروز همه ما درباره آن مسئولیت و رسالت داریم و باید در اجرای آن تمام اهتمام خود را به کار گیریم، همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند، امروز مشکلات اقتصادی باید در راس امور قرار گیرد تا از مشکلات بیکاری جوانان رهایی یابیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در دیگر بخش سخنان خود، پدافند غیرعامل را مختص به یک زمان و مکان خاص ندانست و گفت: تهدیدهای دشمنان همواره بر علیه ایران اسلامی بوده و استمرار داشته است لیکن باید با بهره گیری از تمامی اهرم ها، مراکز مهم و آسیب پذیر ما حفاظت و ایمن شوند تا امید دشمنان را به یاس بدل سازیم که یکی از این اهرم ها صنعت، معدن و تجارت است که در سایه تلاش، کارو اشتغال زایی می توانیم کشور را به امنیت اقتصادی برسانیم.

ماشین آلات صنعتی به روز شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان سمنان نیز در این نشست ضمن بیان اینکه می بایست ماشین آلات صنعتی به روز شوند، گفت: کاهش خطرات ناشی از کار پیش روی به سوی ایمنی است که این مقوله خود پدافند غیرعامل به حساب می آید.

بهروز اسودی بیان داشت: در این مسیر و با نهادینه سازی مبحث پدافند غیر عامل دربین واحدهای تولیدی صنعتی ومعدنی استان و برگزاری دوره های آموزش ایمنی برای کارگران می توان از وقوع حوادث در بخش های صنعت، معدن و تجارت پیشگیری کرد.

وی افزود: افزایش آمادگی در مقابله با تهدیدات احتمالی، افزایش توان مقابله در حوزه آرد و نان، پیشگیری از بروز مشکلات کاری و آشنایی با مبحث پدافند غیر عامل در زمینه های زیستی از مهمترین اقدامات این کار گروه در سال گذشته بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر