۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۷۳۶۶
با حضور مديركل پدافند غيرعامل استان مركزي برگزار شد؛
جلسه هماهنگی تأمین خطوط امن و پایدار فیبر نوری ادارات تابعه ثبت‌احوال با حضور مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی در محل اداره کل پدافند غیرعامل

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در جلسه مذکور که به ریاست مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و با حضور مدیرکل ثبت‌احوال استان ، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری ،مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان و نماینده سازمان برنامه‌وبودجه استان و شرکت مخابرات منطقه مرکزی در محل اداره کل پدافند غیرعامل برگزار شد .

جلسه هماهنگي تأمين خطوط امن و پايدار فيبر نوري ادارات تابعه ثبت‌احوال با حضور مديركل پدافند غيرعامل استان مركزي

در این جلسه که در خصوص تامین خطوط امن و پایدار فیبر نوری ادارات تابعه ثبت احوال استان بحث و تبادل نظر به عمل آمد که در ابتدای جلسه عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل در خصوص جایگاه ادارات ثبت احوال و حساسیت اسناد هویتی مطالبی را بیان داشت و خواستار همکاری اعضای حاضر  جهت  اتصال فوری  ادارات ثبت احوال شهرستان های تابعه به فیبرنوری  گردید.

در ادامه توسلی نماینده سازمان برنامه و بودجه استان نیز در خصوص نحوه تخصیص  اعتبارات پدافند غیرعامل دستگاه ها مطالبی را ایراد کرد.

همچنین خسروی مدیرکل ثبت احوال استان از شرکت مخابرات در خواست نمود که با توجه به حساسیت موضوع و اینکه در امر انتخابات نیز ادارات ثبت احوال دارای جایگاهی ویژه در احراز هویت افراد می باشد لذا در جهت اجرای پروژه اتصال فیبر نوری مساعدت لازم از سوی شرکت مخابرات استان به عمل آید .


در ادامه دیگر اعضای جلسه از جمله نماینده مخابرات استان نقطه نظرات خود را اعلام و مقرر گردید که اجرای پروژه مذکور با کمترین بر آورد   هزینه و زمان   به مرحله اجرا درآید

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر