۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۷۳۵۴
چهارمحال و بختیاری؛
دوره آموزشی دو روزه اصول و مبانی پدافند غیر عامل با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استان چهارمحال و بختیاری در اداره کل دامپزشکی استان جهت کلیه کارشناسان و مدیران این اداره کل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دوره آموزشی دو روزه اصول و مبانی پدافند غیر عامل با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استان چهارمحال و بختیاری در اداره کل دامپزشکی استان جهت کلیه کارشناسان و مدیران این اداره کل برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی پدافند غیرعامل

در این دوره آموزشی که طی 2 روز جهت افزایش سطح آگاهی کارکنان اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری اظهار داشت: سازمان دامپزشکی از نیروهای اصلی و عملیاتی پدافند غیر عامل در حوزه پدافند زیستی است.

علی محمدی ادامه داد: جنگ ها در طول تاریخ بشر به شیوه ها و اشکال مختلفی صورت گرفته اند و برنامه ریزی هدفمند برای انتشار بیماری های عفونی و واگیردار را از مصادیق نسل نوین جنگها دانست. وی افزود وظیفه پدافند غیر عامل رصد و پایش تهدید است و دامپزشکی به عنوان مرجع قانونی کنترل سلامت گوشت دام ، طیور و آبزیان بایستی در زمینه تهدید شناسی دائما فعال و هوشیار باشد.

برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی پدافند غیرعامل

وی همچنین ایجاد قرارگاه زیستی به ریاست استاندار در استان را یادآور شد و همکاری و تعامل سازمان دامپزشکی را با این قرارگاه مهم و حائز اهمیت دانست.

در انتها آقای مهندس سقایی سرپرست مرکز برنامه ریزی نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری نیز به بیان مطالبی در خصوص پدافند سایبری برای حضار پرداخت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر