۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۲۷۲۸۴
شیراز؛
فراخوان همایش ملی پدافند غیرعامل در عمران، معماری و توسعه شهری پایدار اعلام شد.
به گزارش پایداری ملی، محمد حسین پور دبیر اجرایی همایش پدافند غیرعامل در عمران، معماری و توسعه پایدار شهری اظهار کرد: پدافند غیرعامل در مهندسی عمران، معماری  و امنیت، شهرسازی و توسعه شهری پایدار از محورهای همایش است. 

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند تا 10 خرداد چکیده مقالات خود را به نشانی اینترنتی PDCAR@shirazu.ac.ir  یا شیراز- بلوار زند- دانشکده مهندسی شماره یک - دبیرخانه همایش - کدپستی : 7134851154 ارسال کنند. 
 
دبیر اجرایی همایش ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت همایش به آدرس pdcar.shirazu.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن های36133290-071 و 09175353450تماس بگیرند.  
 
محمد حسین پور گفت: این همایش به منظور گردهمایی و تبادل نظر علمی و فنی متخصصان، محققان، و دانشجویان در حوزه پدافند غیرعامل 25 و 26 مهر در دانشگاه شیراز برگزار می شود. 
 
وی هدف از برگزاری این همایش را ارائه دستاوردهای نوین در تعیین راهبردها، ارائه راهکارها و اقدامات لازم در مواجهه با تهدیدات انسان ساخت در زمینه های طراحی و اجرای سازه های امن، معماری ساختمان، برنامه ریزی و مدیریت شهری در مقیاس ملی، ناحیه ای، شهری و محله ای برشمرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر