۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۷۲۴۱
کردستان؛
رئیس کارگروه آب و انرژی شورای پدافند غیر عامل استانداری کردستان درنشست با اعضای این کارگروه بر نقش اساسی پدافند غیر عامل برای دستگاههای خدمت رسان تأکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، محمد مصطفي نجفيان گفت: همه شركت ها و دستگاههاي خدمت رسان به ويژه اعضاي اين كارگروه بايد همواره در آمادگي كامل براي رويارويي با شرايط بحراني را داشته باشند و از اين رو بايد پدافند غير عامل به خوبي براي اين شركت ها تعريف و اجرا شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: براي شناسايي نقاط ضعف و قوت تأسيسات زير مجموعه شركت هاي عضو كارگروه آب و انرژي بازديد هايي در سطح شهرستانها انجام مي شود و هر دستگاه باید طرح های الویت دار خود را در زمینه پدافند غیرعامل از نظر مکانی شناسایی کنند و آن را در جلسه کارگروه مصوب نماید.

وي با اشاره به اينكه در فصل پيك هردستگاه زمانهاي بحراني براي تأمين آب و برق و انرژي مردم اتفاق مي افتد، افزود:  اين بحرانها بايد تمريني براي تمرين در بحرانهاي بزرگتر به ویژه موارد مربوط به پدافند غير عامل باشد.

وي افزود: با توجه به طرح موضوع پدافند غير عامل درسطح كشور خوشبختانه اقدامات خوبي در اين زمينه در استان نيز انجام شده است و سال گذشته مانور ها و بازديد هايي براي بررسي وضعيت دستگاههاي خدمت رسان در شرايط بحراني و غير عادي انجام شد.

در ادامه رشيدي پور، معاون پدافند غير عامل استانداري كارگروه آب و انرژي استان را از كارگروه هاي فعال اين شورا دانست و بر لزوم توجه همه سازمانها و ارگانهاي اجرايي به موضوع پدافند غير عامل تأكيد كرد.

وي افزود: با توجه به تهديدهاي مستمر دشمنان بر ضد نظام و نيز بروز حالتهاي بحراني در تأمين نيازهاي مردم همه دستگاهها بايد به تدوين دستور العملها و رفع نيازمندي هاي خود در اين زمينه اقدام كنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر