۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۲۷۲۰۶
مدیر کل پدافندغیرعامل استان همدان خبر داد:
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان به اتفاق کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استان با تعدادی از اساتید و اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر در خصوص تهیه و تدوین طرح پدافند غیرعامل استان همدان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید رسول حسینی به همراه تعدادی از کارشناسان اداره کل مذکور با تعدادی از اساتید و اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر در خصوص تهیه و تدوین طرح پدافند غیرعامل استان همدان دیدار کرد.

نشست مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان با اساتید و اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر

در این دیدار دکتر نکوئی رئیس دانشکده پدافند غیرعامل ضمن تشریح و اهمیت پدافند غیرعامل به طرح های جامع اجرا شده در سطح کشور پرداخت و گفت: امید است تدوین اینگونه طرح ها که سند و راهکاری برای توسعه همه جانبه از جمله مباحث پدافند غیرعامل برای استان ها می باشد بتواند گره گشای مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره باشند. در ادامه دیگر اساتید به بیان دیدگاه خود در زمینه تدوین طرح جامع پرداختند.

همچنین دکتر عباسی از کارشناسان معاونت بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: استان همدان بعنوان یکی از استان های پیشرو در امور و مسائل پدافند غیرعامل مقدمات  تدوین طرح همه جانبه و جامع پدافند غیرعامل را در دستور کار قرار داده است که در این راستا سازمان پدافند غیرعامل نیز مساعدت و همکاری لازم برای مراحل تدوین و تأمین اعتبارات مالی با استان بعمل خواهد آورد.

نشست مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان با اساتید و اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر

در ادامه حسینی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان نیز ضمن تشریح جایگاه استان همدان در سطح کشور و مساعدت استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری با مجموعه پدافند غیرعامل استان گفت: امید است با تأمین اعتبار و تخصیص آن شاهد تدوین طرح جامع در همدان باشیم که در آینده ای نزدیک شاهد اثرات مثبت آن در عرصه های پدافندی از جمله زیستی، سایبری، کالبدی، شیمیایی و غیره برای بهبود راهبردی و تسهیل مدیریت بحران باشیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر