۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۲۷۲۰۵
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان:
سید رسول حسینی گفت: در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان از نظرات کلیه کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی در همه زمینه ها استفاده خواهد شد و قطع و یقین مشارکت دسته جمعی می تواند طرحی جامع و علمی را تدارک ببیند که در موفقیت آن بسیار حائز اهمیت می باشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،  مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان در جلسه کارگروه امداد و نجات هلال احمر همدان که روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار گردید، گفت: با توجه به اقدامات گسترده و کارشناسی صورت گرفته در همه کارگروه های استانی و قرارگاه های زیستی شهرستان ها و برگزاری دوره های آموزشی و سمینارها و همایش های عمومی و اطلاع رسانی صورت گرفته از طریق صداوسیما، مطبوعات و جراید قاطبه مردم استان همدان با موضوع پدافند غیرعامل آشنایی کامل پیدا کرده اند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان : قاطبه مردم پدافند غیرعامل را شناخته اند

سید رسول حسینی گفت: در راستای این اطلاع رسانی و اقدامات بعمل آمده مقدمات تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور و دانشگاه صنعتی مالک اشتر نیز فراهم گردیده است .

وی گفت: در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان از نظرات کلیه کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی در همه زمینه ها استفاده خواهد شد و قطع و یقین مشارکت دسته جمعی می تواند طرحی جامع و علمی را تدارک ببیند که در موفقیت آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان : قاطبه مردم پدافند غیرعامل را شناخته اند


حسینی گفت: برای نخستین بار در استان همدان دو عنوان کتاب تخصصی در زمینه پدافند غیرعامل به رشته تحریر درآمده است که به دلیل استقبال عامه مردم مقدمات چاپ مجدد آن در حال پیگیری است .

وی اظهار امیدواری کرد بتوانیم در کلیه موافقت نامه های پروژه های عمرانی توسط دستگاه های اجرایی با سازمان برنامه بودجه پیوست پدافند غیرعامل را ضمیمه نمائیم که خوشبختانه برای تعدادی از آن ها اقدامات اجرایی صورت گرفته است.

در پایان جلسه از اعضاء کارگروه و کاشناسان در حوزه پدافند غیرعامل استان با لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر