۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۲۷۱۷۸
در جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل استان خوزستان با مدیرکل سازمان انتقال خون استان عنوان شد
محمدحری مدیرکل پدافندغیرعامل استان با مهم برشمردن تهدیدات زیستی برشناسایی رفع آسیب پذیری ها تاکیدکرد و گفت: بررسی الزامات پدافندی در این بخش یک امر حیاتی و مهم می باشد که می بایست با حساسیت جدی دنبال شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافندغیرعامل استان خوزستان به منظورشناسایی تهدیدات، آسیب پذیری ها ودارایی های سازمان انتقال خون از این سازمان بازدید بعمل آورد.

محمدحری، با مهم برشمردن تهدیدات زیستی برشناسایی رفع آسیب پذیری ها تاکیدکرد و گفت: بررسی الزامات پدافندی در این بخش یک امر حیاتی و مهم می باشد که می بایست با حساسیت جدی دنبال شود.

رعایت الزامات پدافند غیرعامل در تهدیدات زیستی یک امر حیاتی و مهم است

وی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت پذیرفته در این بخش خواستار مصونیت بخشی بیشتر و ارتقاع سطح آمادگی در مقابل تهدیدات شد.

دکترقاسم زاده مدیرکل سازمان انتقال خون استان در ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد این سازمان در سال های اخیرگفت: از سال 89 مطالعاتی در خصوص پدافند غیرعامل صورت پذیرفته که این مطالعات در مورد پراکندگی و تقسیم بندی مراکز انتقال خون در سطح استان بوده است و کلاس های آموزشی درجهت ارتقاع سطح دانش پرسنل در خصوص پدافند غیرعامل برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: سامانه های ارتباطی بین مراکز انتقال خون استان بصورت یکپارچه و 24ساعته راه اندازی شده که این ارتباط با کل کشور برقرار است و این امر باعث افزایش تعامل بین استان های همجوار در زمینه خون رسانی خواهد شد.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان گفت: درکنار سامانه های اتوماسیون، بخش دستی راه اندازی شده است تا در مواقع اضطراری مشکلی در انجام خدمات ایجاد نشود.

قاسم زاده در خصوص تجهیزات سازمان گفت: ایجاد سیستم های جایگزین و آماده بکار در کنار سیستم های در حال کار باعث افزایش سطح ایمنی در انجام امور می باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر