۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۷۱۴۳
سردار تشکری در همایش سپاه:
دبیر اشراف فرماندهی کل قوا گفت: غافلگیری در نیروهای مسلح هزینه‌های بسیار بالاتری نسبت به سایر نهادها دارد لذا به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
به گزارش پایداری ملی، سردار محمود تشکری دبیر اشراف فرماندهی کل قوا، طی سخنانی در همایش شاخص سازی عملکرد در پیشروندگی سپاه که در دانشگاه افسری امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: موضوع اشراف بعنوان یک امر ضروری و منطقی و بدیهی در هر مجموعه‌ای، نیازمند رصد اطلاعات از آن مجموعه است و برای همین هم سازوکارهایی را طراحی میکنند.

سردار تشکری افزود: موضوع اشراف، مطالبه شخص رهبری معظم انقلاب بود تا فرماندهان به مجموعه خودشان اشراف داشته باشند و تنها به گزارش ها اکتفا نکنند و خودشان در جریان و پیگیر موضوعات باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای تهیه سند تحول اشراف، کارگروه هایی را تشکیل دادیم و برای تدوین سند راهبردی، مبانی خود را از فرمایشات رهبری گرفتیم.

دبیر اشراف فرماندهی کل قوا در ادامه تصریح کرد: انقلاب و نظام اسلامی، امروز دشمنان زیادی دارند و مقابله با آنها نیازمند هوشیاری بسیار بالایی است.

سردار تشکری با اشاره به توطئه‌ها و هجمه‌های متعدد از سوی دشمن در طول 4 دهه از عمر انقلاب، گفت: البته ما در برخی از این مقاطع غافلگیر شدیم و برای همین باید همیشه هوشیار باشیم تا این اتفاق دیگر رخ ندهد.

وی افزود: غافلگیری در نیروهای مسلح هزینه های بسیار بالاتری نسبت به سایر نهادها دارد لذا به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

دبیر اشراف فرماندهی کل قوا یادآور شد: حضور داعش در منطقه و اشغال استان‌هایی از کشور عراق حاصل این بود که اطلاعات دقیقی از آنها در نیروهای مسلح این کشور وجود نداشت.

سردار تشکری اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران است چراکه از تاثیرگزاری این نهاد به خوبی خبر دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر