۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۷۱۰۶
لرستان
دومین جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریستی در سال 96 با حضور اعضای کمیسیون و به ریاست سیف، مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دومین جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریستی در سال 96 با حضور اعضای کمیسیون و به ریاست سیف، مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار گردید.

وی در این جلسه با بیان اینکه تهدیدات بیوتروریستی امروزه بسیار گسترده بوده و تمام جنبه های محیط زیست و زیست بوم انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهد، لذا رصد و پایش تهدیدات زیستی توسط دستگاه های اجرایی را ضروری و انکار ناپذیر دانست.

ایشان همچنین مهمترین مسئله در جلوگیری و کاهش حوادث بیوتروریستی را آموزش و افزایش آگاهی مردم دانسته و نقش رسانه ملی و آموزش و پرورش را در این زمینه بسیار مهم ارزیابی نمودند.

در ادامه دانشگاه علوم پزشکی ، شرکت آب و فاضلاب روستایی و اداره کل دامپزشکی استان گزارش اقدامات انجام شده در زمینه تهدیدات زیستی را ارائه نمودند و در نهایت مقرر گردید که همه دستگاه های اجرایی عضو کمیسیون تا زمان تشکیل جلسه آتی، تهدیدات حوزه مدیریتی خود را احصاء و جهت راه اندازی سامانه رصد و پایش استانی به اداره کل پدافند غیرعامل ارسال نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر