۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۷۰۳۳
اصفهان؛
جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست بدیع زمانی معاون فرماندار ، با دبیری شبکه بهداشت و درمان با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست بدیع زمانی معاون فرماندار ، با دبیری شبکه بهداشت و درمان با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

بدیع زمانی معاون فرماندار طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور حاضران از زحمات و تلاشهای دکتر خزایی در مدت زمان تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نمود و اذعان داشت در زمان مدیریت وی کارها و اقدامات بسیار خوبی در حوزة بهداشت و درمان در شهرستان صورت گرفت وی اظهار داشت ضمن تقدیر و تجلیل از دکتر خزایی برای ایشان آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی عرصه های زندگی را داریم .

معاون فرماندار سپس با تبریک به دکتر محمد رضا شیخی مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان و آرزوی موفقیت برای ایشان ابراز امیدواری نمود در زمان مدیریت جدید نیز فعالیتها و اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به مردم و ارتقاء میزان رضایتمندی شهروندان تداوم یابد.  

در ادامه نیز حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص دستور کار جلسه پرداختند و بر تشکیل جلسه در خصوص استفاده از پساب تصفیه خانه شهر داران ، ارجاع میانسالان ادارات  جهت مراقبت و انجام معاینات به شبکه ، برگزاری جلسات کارگروه سلامت و امنیت غذایی هر دو هفته یکبار ، تعیین ماشین حمل گوشت جهت کشتار در روستاها ، پیگیری مجوز برق چاه آب آشامیدنی خویگان ، تعیین ناظر بهداشتی جهت کشتار در روستاها ، ساماندهی کارگران فصلی و ... تاکید شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر