۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۶۹۴۷
دبیر اجلاسیه دو سالانه شهدای شاهرود اظهار کرد : کینه توزی و جنگ دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با پایان یافتن هشت سال دفاع مقدس به پایان نرسید و امروزه به شکل جنگ نرم خودنمایی می کند و بهترین سلاح ما برای مقابله با آن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
به گزارش پایداری ملی، سرهنگ حمید دامغانی، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود شب گذشته ۵ اردیبهشت در مراسم گشایش اجلاسیه شهدای شاهرود، با اشاره به اینکه این برنامه به ایجاد نشاط و به راه افتادن موج فرهنگی در سطح شهرستان کمک کرده، متذکر شد: در سال ۹۴ نیز شعار سال در همدلی و همزبانی مردم و مسوولان این شهرستان نمود پیدا کرد و با برگزاری شکوهمند اجلاسیه شهدا خاطره ای مثال زدنی رقم زده شد. 

وی با تاکید بر اینکه 'نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود افزود: کینه توزی و جنگ دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با پایان یافتن هشت سال دفاع مقدس به پایان نرسید و امروزه به شکل جنگ نرم خودنمایی می‌کند و بهترین سلاح ما برای مقابله با آن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. 

به گفته دامغانی  نمایشگاهی در دو بخش همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدا برپا می‌‌‌شود که  بخش فرهنگی متشکل از ۸۰ غرفه و با فضایی مسقف به وسعت دو هزار متر مربع، توسط ستاد های یادواره، گروه های فرهنگی و اداره ها و نهادهای مختلف مدیریت می‌شود. 

وی  با اشاره به اینکه بخش نمایش ادوات نظامی نیز توسط گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و بخش هوا و فضای سپاه اداره می‌شود یاداور شد: نخستین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان است. 

دامغانی نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی و نظامی و اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی را از جمله مهم ترین بخش‌های این اجلاسیه  برشمرد و گفت: نخستین اجلاسیه شهدای شاهرود سال ۹۴ با شکوه فراوان برگزارشد، واز پس تصمیم گرفته شده  که این اجلاسیه هر دو سال یکبار برگزار گردد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر