۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۶۸۸۳
کردستان؛
مدیرپدافند غیر عامل شهرداری سنندج گفت: برای تحقق برنامه های ابلاغی سازمان پدافند غیر عامل در شهرهای بزرگ و عملیاتی نمودن برنامه های شورای پدافند غیر عامل استان ،تدوین نظام اطلاعاتی یکپارچه شهری یک ضرورت و امری تعیین کننده است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرپدافند غیر عامل شهرداری سنندج گفت:برای تحقق برنامه های ابلاغی سازمان پدافند غیر عامل در شهرهای بزرگ وعملیاتی نمودن  برنامه های شورای پدافند غیر عامل استان ،تدوین نظام اطلاعاتی یکپارچه شهری یک ضرورت و امری تعیین کننده است.

اسعد فرهادی در اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل این شهرداری در سال جاری  که با حضور معاونین ،مدیران سازمانهای تابعه و مهمان ویژه از دانشگاه کردستان برگزار شد افزود:داشتن اطلاعات یکپارچه شهری بویژه لایه های GISاز تمامی زیر ساخت ها ،تاسیسات  مراکز پرخطر و زیرساخت های حیاتی  و حساس شهر به عنوان یکی از ضرورت های پیش نیاز برنامه های پدافند غیر عامل  شهر باید مورد توجه  بیشتر قرار بگیرد.

وی همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی و خدماترسان و تعیین کننده در مدیریت شهری را در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل شهر با شهرداری تعیین کننده خواندو گفت:شورای پدافند غیر عامل استان و شهرستان در تحقق این مهم ،نقش بسزایی دارند.

مدیرپدافند غیر عامل شهرداری سنندج اظهار داشت: این شهرداری به عنوان دبیر کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری  بر اساس برنامه های ابلاغی معاونت امور شهری و  سازمان پدافند غیر عامل کشور و سیاست های و برنامه های شورای پدافند غیر عامل استان در جهت مصون سازی  در مقابل تهدیدات عوامل طبیعی و انسانساز درشهر برنامه های مطالعاتی وعملیاتی در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به گسترده گی حوزه فعالیت های شهرداری و درگیری مدیران و کارشناسان شهرداری با مسایل  و  ومشکلات روزمره شهری عنوان کرد:هیچگاه این کارهای  روزمره مانع برنامه ریزی و انجام طرح هایی برای مصون سازی شهر در مقابل رویدادهای طییعی و انسانساز  نشده که تحقق برنامه های پدافند غیر عامل در این مسیر است.

مدیرپدافند غیر عامل شهرداری سنندج ،اطلاع رسانی  و تلاش  در تبیین برنامه های سازمان پدافند غیر عامل را در سطح جامعه و توجه بیشتر به آموزش همگانی را برای همراهی و همسویی بیشتر شهروندان با سیاست های سازمان پدافند غیر عامل را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت:انتظار می رود حوزه فرهنگی ، روابط عمومی و سازمان زیبا سازی  شهرداری در امر آموزش عمومی و بهره گیری از فضای رسانه ای و تبلیغات محیطی، همراهی بیشتری با برنامه های شورای پدافند غیر عامل استان داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر