۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۶۸۴۷
مدیر کل پدافند غیرعامل استان گیلان:
مرادی، مدیر کل پدافند غیرعامل استان گیلان با بیان اینکه از ظرفیت های علمی دانشگاه ها در بحث پدافند غیر عامل باید استفاده درستی شود، اظهار کرد: با همکاری سازمان های مردم نهاد و دانشگاه ها اولین همایش پدافند غیر عامل در حوزه دریای خزر را در استان گیلان برگزار کردیم و در آبان ماه نیز اولین همایش کشوری پدافند غیر عامل در حوزه مردم محوری در آستارا برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، امیر مرادی مدیرکل بدافند غیر عامل استانداری گیلان  در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان آستارا افزود: این شورا در حوزه مدیریت بحران در استان گیلان با همکاری دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های بهداشت، آب، برق و گاز ضروری است، اضافه کرد: یکی از مشکلات اساسی آستارا در این حوزه نداشتن طرح تفصیلی جامع شهری است که باید مدیران شهرستان به تهیه آن اقدام کنند.

از ظرفیت های علمی دانشگاه ها در بحث پدافند غیر عامل باید استفاده درستی شود

مرادی با بیان اینکه از ظرفیت های علمی دانشگاه ها در بحث پدافند غیر عامل باید استفاده درستی شود، اظهار کرد: با همکاری سازمان های مردم نهاد و دانشگاه ها اولین همایش پدافند غیر عامل در حوزه دریای خزر را در استان گیلان برگزار کردیم و در آبان ماه نیز اولین همایش کشوری پدافند غیر عامل در حوزه مردم محوری در آستارا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد انرژی ها در استان گیلان به درستی و در جای خود استفاده نمی شود، افزود: مقاوم سازی بنا، مدیریت پسماند و کاهش مصرف کود شیمیایی و سموم در کشاورزی از مباحثی است که در 10 کارگروه تخصصی شورای پدافند غیر عامل در شهرستان های گیلان پیگیری می شود.

مرادی گفت: با بهره گیری از توان سازمان های مردم نهاد، بحران سنبل آبی در تالاب های استان گیلان به خصوص تالاب عینک مدیریت و برطرف شد.

وی با بیان اینکه یک درصد از اعتبارات دستگاه های دولتی به پدافند غیر عامل اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های دولتی می توان باعث تحقق پدافند غیر عامل شد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان با اشاره به انتصاب فرمانداری جدید آستارا ضمن تبریک این انتصاب از یونس رنجکش به عنوان یکی از مدیران موفق در استان یاد کرد و اظهار امیدواری کرد با حضور وی در این شهرستان تحول خوبی انجام شود.

وی گفت : با توجه به تجربه و سوابق فرماندار استارا در ایجاد همگرایی با سازمان های مردم نهاد و نگاه ویژه ایشان به حوزه های اجتماعی در این شهرستان شاهد مشارکت بیشتر مردم در فعالیت های توسعه ای استارا خواهیم بود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر