۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۶۸۲۷
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران در دیدار با سردار فرماندهی سپاه کربلا که صبح روز سه شنبه مورخه 96/1/29 در محل سپاه کربلا برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات مجموعه بسیج و سپاه در نهادینه سازی موضوع پدافند غیرعامل ،آموزش را یک ضرورت انکار ناپذیر در بحث فرهنگ سازی دانست که در سطح بسیج در سطح مطلوبی به انجام رسیده است.

به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران در دیدار با سردار فرماندهی سپاه کربلا که صبح روز سه شنبه  مورخه 96/1/29 در محل سپاه کربلا برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات مجموعه بسیج و سپاه در نهادینه سازی موضوع پدافند غیرعامل ،آموزش را یک ضرورت انکار ناپذیر در بحث فرهنگ سازی دانست که در سطح بسیج در سطح مطلوبی به انجام رسیده است.

مدیر کل پدافند غیرعامل مازندران با فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.

نبوی با اشاره به اهمیت عزم و باور مدیران در فرهنگ سازی موضوع پدافند غیرعامل خاطر نشان کرد یکی از علل اقدامات کم نظیر در سطح بسیج اعتقاد به موضوع و دانش بالای فرماندهان می باشدو خواستار استمرار آموزش در سطح کارگروه و توجه به اصل اطلاع رسانی شد. معاون هماهنگ کننده قرارگاه  زیستی استان با تقدیر از حضور بسیج در اولین ساعات وقوع بحرانها،آنرا نشان دهنده تاکید بر اصل پیشگیری و مبین اثربخشی رزمایش ها در ایجاد آمادگی دانست و با توجه به مسئولیت سپاه در کارگروههای رفع آلودگی و بازتوانی و بازسازی قرارگاه پدافند زیستی خواستار برپایی رزمایش بر ارتقاء آمادگی زیستی در استان شد.

سردار بابایی فرماندهی سپاه کربلا با اشاره به نقش پدافند غیرعامل در اجرای اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقاومتی را شاه بیت برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و نقش بسیج را در اقتصاد مقاومتی یک نقش تسهیل کننده بی بدیل و مبتنی بر مردم محوری برشمرد و گفت : بر این اساس در سال گذشته در استان موفقیت های خوبی حاصل شده است.

جانشین قرارگاه زیستی استان ضمن تاکید بر اهتمام بسیج در پایش مخاطرات بر اجرای دقیق برنامه ها حسب سند تدوینی و رعایت اصل جایگزینی و موازی سازی سیستم های پشتیبانی و  وابسته تاکید کرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر