۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۶۸۰۵
استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قدرت سایبری در کشور حرف اول را می‌زند، افزود: در جهان از دانش فنی و قدرت سایبری برای مقابله با تهاجمات دشمنان استفاده می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، سید علی‌اکبر پرویزی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در نظام اسلامی نقش بسزایی دارند.
وی با بیان اینکه باید روز‌به‌روز بر اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی افزود شود، گفت: قوای سه‌گانه و دولت با حمایت‌های مستمر خود و دادن امکانات روز‌به‌روز بر توان نیروهای نظامی و انتظامی بیافزایند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قدرت سایبری در کشور حرف اول را می‌زند، افزود: در جهان از دانش فنی و قدرت سایبری برای مقابله با تهاجمات دشمنان استفاده می‌شود.

پرویزی با بیان اینکه دشمنان در زمینه قدرت سایبری فعالیت‌های بسیاری انجام داده‌اند، تصریح کرد: ارتقای توان نظامی کشور به معنای تجاوز به خاک دیگر کشورها نیست بلکه دفاع از امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: تمام امکاناتی که در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد با هدف دفاع از کشور است و هیچ‌گاه ایران قصد تجاوز به دیگران را نداشته است اما در جایی که احتمال داده شود دشمنان قصد تجاوز به جمهوری اسلامی ایران دارند با قدرت در مقابل آنها ایستادگی می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم و نیروهای نظامی و انتظامی با تقدیم بیش از 220 هزار شهید و صدها هزار جانباز اثبات کردند که برای دفاع از کشور از تمام جان و مال خود می‌گذرند.

پرویزی اظهار کرد: امیدواریم در سال جاری با حمایت مالی در جهت خودکفایی نیروهای مسلح قدم برداشته شود و روز‌به‌روز بر اقتدار نظام اسلامی افزوده شود.

وی افزود: در شرایطی کشورهای همسایه ایران با تنش‌های گوناگون مواجه هستند اما جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم و هدایت مقام معظم رهبری از امنیت خوبی برخوردار است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امنیت در کشور را مدیون نیروهای مسلح هستیم و  افتخار می‌کنیم این چنین نیروهای غیوری در کشور داریم.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر