۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۶۷۲۴
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه، با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) در خصوص نقاط ضعف نظام در برآوردن مطالبت اقتصادی مردم ابراز داشت: این ضعف ها مربوط به مدیریت است.
به گزارش پایداری ملی، با توجه به سنت هر ساله حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در نامگذاری سال جدید گردهمایی فرهنگی تبیین شعار سال در جمع کارکنان ناحیه برگزار گردید.
 
در این گردهمایی فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به بررسی تحلیلی بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در اول فروردین پرداخت و ابراز داشت: اولین نکته قابل مشاهده، اختصاص سخنان راهبردی معظم له به سخنرانی صحن مطهر رضوی است.
 
سرهنگ گرایلی با اشاره به بیانات رهیر معظم انقلاب در این زمینه گفت: معظم له فرمودند" در سال 95 با وجود اینکه کشور دچار مشکلات اقتصادی بود ولی ملت ایران از دو جهت خوش درخشید؛ هم از جهت پایبندی به مسائل انقلاب و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی که مظهر آن پرشور بودن راهپیمایی عظیم 22 بهمن و اجتماعات مردم در مورد مسائل مربوط به انقلاب بود که نشان دنده پایبندی و شور و هیجان و دلبستگی کلت ایران به مسائل انقلاب بود.
 
وی اظهار داشت: جهت دوم درخشش ملت ایران، پایبندی به مسائل دینی و ایمانی بود که نشان می دهد سمت و سوی حرکت ملت ایران سمت و سوی انقلابی و دینی است حال مربوط به هر سلیقه سیاسی که باشد.
 
گرایلی در ادامه گردهمایی، پر حجم ترین بخش بیانات رهبر معظم انقلاب را اقتصاد و معیشت عنوان کرد و گفت: هدف دشمن این است که بتواند با فشار اقتصادی ملت ایران را نسبت به نظام اسلامی و جمهوری اسلامی دلسرد و دلزده کند و بین ملت ایران و نظام اسلامی فاصله بیندازد و هدف های خودش را از این را دنبال کند.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه، با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) در خصوص نقاط ضعف نظام در برآوردن مطالبت اقتصادی مردم ابراز داشت: این ضعف ها مربوط به مدیریت است، این مربوط به کمبودها و ناتوانی هایی است که در بخش هی مختلف مشغول کارند. مربوط به حرکت عمومی نظام اسلامی نیست ما هرجا مدیریت انقلابی پرتحرک و فعال داشتیم کار پیش رفته است. هر جا مدیریت های ضعیف، بیحال، ناامید، غیرانقلابی و بی تحرک داشتیم،کار یا متوقف مانده یا انحراف پیدا کرده است.
 
سرهنگ گرایلی در خصوص ظرفیت ها و راهکارهای موجود در داخل کشور با توجه به بیانات حضرت آقا (حفظه الله تعالی) گفت: ظرفیت های کشور بسیار بالاست؛ ما توانایی هامان، استعدادهامان در کشور خیلی زیاد است، ما کشورمان هم از لحاظ نیرو انسانی، هم از لحاظ طبیعی، نیروهای زیر زمینی، روزمینی و امکانات گوناگون جزو کشورهای ثروتمند محسوب می شود.
 
 فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه  در پایان گفت: با تکیه بر حمایت از تولید داخلی، اصلاح الگوی مصرف، مردمی کردن اقتصاد،کاهش وابستگی به بودجه نفت و اقتصاد دانش بنیان باید یک پدافند غیرعامل در برابر هجمه های اقتصادی دشمن خارجی انجام داد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر