۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۶۴۱۷
معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در آیپک گفت که آمریکا بیش از این تلاش‌های ایران برای بی ثبات کردن منطقه و به خطر انداختن امنیت اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
به گزارش پایداری ملی، "مایک پنس" معاون رئیس جمهور آمریکا در نشست کمیته امور عمومی آمریکا- اسرائیل (آیپک) به سخنرانی پرداخت.

وی در بخشی از سخنرانی خود گفت: اجازه دهید شفاف باشم. رئیس جمهور ترامپ در حال کار کردن با ارتش بوده و مردم آمریکا نیز این را می‌دانند. ما داعش را نابود خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم مردم ما و متحدانمان و یا متحد بسیار گرامی‌مان یعنی اسرائیل را بیش از این تهدید کند و در نهایت، تحت ریاست جمهوری ترامپ، آمریکا در مقابل کشورهایی که نقشی پیشرو در حمایت از تروریسم دارند خواهد ایستاد. دولت ترامپ ایران را تحت نظر قرار می‌دهد.

پنس: آمریکا تلاش ایران برای به خطر انداختن امنیت اسرائیل را تحمل نخواهد کردمعاون ترامپ در ادامه این سخنرانی گفت: آمریکا بیش از این تلاش‌های ایران برای بی ثبات کردن منطقه و به خطر انداختن امنیت اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.  مقامات ایران آشکارا از آرزوی خود درباره محو اسرائیل از نقشه و انداختن مردم آن به دریا سخن می‌گویند. آنها به سوی توسعه تسلیحات هسته‌ای و موشک‌های بالستیک رفته و به دلیل پایان فاجعه آمیز تحریم‌های مرتبط هسته‌ای تحت توافقی که حاصل شد، هم اکنون آنها به منابع بیشتری برای به مخاطره انداختن اسرائیل دست یافته‌اند.

پنس افزود: اجازه دهید شفاف باشیم. تحت ریاست ترامپ، دولت آمریکا به ایران اجازه نخواهد داد که به توسعه سلاح اتمی بپردازد. این تعهد رسمی ما به شما و جهان خواهد بود.

وی در ادامه سخنرانی خود در ایپک گفت: ما به دستور کار حمایتی از اسرائیل پایبند بوده و صلح با فلسطینیان را به پیش می‌بریم  و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس نیز همچنان بر روی میز قرار دارد. ما قاطعانه می‌گویم که ترامپ و من بدون هیچگونه معذرت خواهی برای اسرائیل خواهیم ایستاد و همواره این کار را انجام خواهیم داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر