۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۲۶۳۸۳
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس:
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از تحت کنترل بودن وضعیت و اسکان گردشگران نوروزی در سالن های ورزشی خبرداد.
به گزارش پایداری ملی، حمیدرضا حیدری پوری، در خصوص بارندگی شدید امروز شهر بندرعباس، افزود: وضعیت تحت کنترل و تمامی نیروها در وضعیت آماده باش قرار دارند.

وی با بیان اینکه از 72 ساعت گذشته تمامی نیروها در وضعبت آماده باش بوده و تا 48 ساعت آینده این وضعیت ادامه دارد، تصریح کرد: نقاط آبگیر از قبل شناسایی شده و نقاط قابل رفع، همگی در کمترین زمان ممکن رفع شده و جاهایی که نیاز به پروزه های عمرانی بزرگ دارد با استقرار نیروهای انسانی تمامی وضعیت در حالت کنترل قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ دهد تمامی موارد در اسرع وقت رفع می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با ادامه این روند نقاط ابگرفتگی تا یکساعت آینده همگی رفع عیب شده و مشکلی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: 14 سالن ورزشی تحت پوشش مدیریت بحران قرار گرفته است که باید از همکاری اداره کل ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس در این خصوص تقدیر کرد.

وی در پایان با بیان اینکه شش سالن مجموعه ورزشی هفت تیر، سالن تختی، 12 فروردین، سالن حجاب و مدرسه  نواب برای اسکان گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تمامی بوستان های شهر بندرعباس تحت نظارت و کنترل این ستاد و نیروهای آماده باش قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر