۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۶۳۵۳
فرماندارشهرکرد:
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ۱۳ همایش در بخش پدافند غیر عامل در شهرستان شهرکرد در سالجاری برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، حمید ملکپور پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه پدافند غیر عامل با اشاره به اینکه ۱۳ همایش در بخش پدافند غیر عامل در شهرستان شهرکرد در سالجاری برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات انجام شده در راستای پدافند غیرعامل تعداد ۱۳ همایش با شرکت دو هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

وی افزود: چهار ساعت مدت زمان هر همایش بوده است.  

وی عنوان کرد: از همایش های برگزار شده می توان به همایش پدافند غیرعامل در حوزه سلامت، همایش تهدیدات نوین زیستی، همایش تخصصی امنیت فضای تبادل اطلاعات در دستگاه های اجرایی و همچنین به همایش تجلیل از امدادگران فعال حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه تعداد شش رزمایش های مربوط به پدافند غیرعامل در این شهرستان برگزار شده است، افزود: با حضور ۱۵۰ نفر و ۶۰۰ نفر ساعت این رزمایش ها برگزارشده است و همچنین مدت زمان هر رزمایش چهار ساعت بوده است.

ملکپور افزود: تعداد ۲۷ مانور با شرکت ۵۴۰ نفر و یک هزار و ۶۲۰ نفر ساعت نیز در این شهرستان برگزار شده است که مدت زمان هر مانور سه ساعت به طول انجامیده است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در بخش پدافند غیرعامل، تصریح کرد: تعداد ۱۷ کارگاه با حضور چهار هزار و ۷۲۰ نفر برگزار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر