۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۶۳۲۶
سردار جلالی با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز سال 1396 را به کارکنان سازمان پدافند غیر عامل کشور تبریک گفت.

به گزارش پایداری ملی، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیامی، حلول سال نو را تبریک گفت.

متن  پیام بدین شرح می باشد:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال.

السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة، فاطمة المرضیّه، بنت رسول الله، صلّی الله علیه و آله. و السّلام علی ولیّ الله الأعظم، ارواحنا فداه و عجّل الله فرجه.

بهار این ودیعه الهی می آید با کوله باری از سرسبزی و طراوت و ایرانی مسلمان این رویش و شکوفایی را با نام نوروز گرامی می دارد و اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت ، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآئین خویش را نثار نگاه ما می کنند. تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و "یا مقلب القلوب ” گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم.

بهار فصل زایش و رویش است و هرساله تکرار می شود اما در عرصه حیات انسانی این تکرار به صورت پیدایش دوره هایی است که در هر دوره ای زندگی انسان کامل تر از دوره پیش است؛ ما آمده ایم تا زندگی کنیم؛ و به همین جهت، مرگ و خشونت و آنچه زندگی را بر انسان ها تنگ و ناگوار می کند نفی می کنیم، چنانکه مقام معظم رهبری می فرمایند؛" سال ها و ایام عمر انسان، مشتمل بر فرصت هائی است و مشتمل بر تهدیدهائی است. هنر ما باید این باشد كه از فرصت ها استفاده كنیم و تهدیدها را هم تبدیل به فرصت كنیم. سالی دیگر پیش روی ما است. در این سال هم مانند همیشه، فرصت ها و تهدیدهائی وجود دارد. همه باید تلاش كنند تا بتوانیم از فرصت های این سال به معنای حقیقی كلمه استفاده كنیم و كشور از اول تا آخرِ این سال تفاوت های محسوسی پیدا كند."

سال 1395 با تمام فراز و نشیب‌ها و تلخی‌ها و شیرینی‌هایش در عبور قهری زمان به تاریخ پیوست، اما بر اساس تعالیم قرآن کریم، نگاه به گذشته برای ساختن آینده امری عالمانه و پسندیده است. پس با تمام وجود ارج می‌نهیم، همه کسانی را که با ایمان و خلوص برای پایداری ، پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان ایران مجاهدانه تلاش نموده‌اند؛ به ویژه شهدای والامقام عرصه نظم و امنیت و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام.

نوروز امسال را همراه با یاد و نام صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) ارج نهاده،سالی سرشار از موفقیت همراه با سلامتی و بهروزی برای آحاد ملت بزرگ ایران و بویژه برای جامعه بزرگ پدافند غیر عامل آرزومند و بر این باوریم که تقارن این ایام با بهار فاطمی، به بهار طبیعت رونق می بخشد و سالی پر از خیر و برکت برای ایران عزیزمان رقم خواهد زد. از خداوند بزرگ می خواهم تا ملت ما را در سایه مقام معظم رهبری در راه رسیدن به آرمان های عدالت خواهانه خویش و پی افکندن جامعه ای مبتنی بر فضیلت های اخلاقی و ارزش های دینی تایید فرماید.

همچنین خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام " اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال " نام گذاری گردیده، با همت برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت توسعه پایدار و اعتلای علمی و فرهنگی، رشد ، بالندگی پایداری و امنیت گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد

وظیفه خود می دانم حلول سال نو را به همه همکاران محترم سازمان و خانواده آن ها تبریک بگویم و آرزو کنم که به لطف پروردگار و با عنایت خاصه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) ، سال نو برای تک تک اعضای خانواده بزرگ پدافند غیر عامل، سال تلاش و پیشرفت در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر