۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۶۱۸۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان بر فعالیت های بیشتر کارگروه انرژی و آب تاکید نموده و از ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی عضو کارگروه به استاندار محترم در پایان سال اشاره نمود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، این جلسه که باحضور آقای سیف مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ، مهندس خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، و اعضاء کارگروه انرژی و آب برگزار گردید. ابتدا مهندس خودنیا ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل پرداختند.

برگزاری پنجمین جلسه کارگروه انرژی و آب استان لرستان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق

وی گفت: یکی از مشکلات اصلی مراکز مهم و خیلی مهم سطح استان نداشتن ژنراتور های برق اضطراری در مواقع بحران می باشد، همچنین ایشان استفاده از انرژی های نو و استفاده از ژنراتور های برق در ساعات پیک مصرف به خصوص در فصل تابستان را یکی از راه حل های مقابله با پیک بار دانستند.

در ادامه جلسه هریک از اعضای کارگروه به ارائه گزارش هایی در رابطه با اقدامات پدافند غیرعاملی پرداختند که مهمترین آنها فراهم کردن تانکر های آب شرب، دستگاه بسته بندی آب، ژنراتورهای سیار برق و نصب دوربین هایی برای پایش مخازن آب عنوان شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته، این اقدامات را مهم اما نیازمند توجه بیشتر دانست؛ همچنین ایشان وظیفه اصلی پدافند غیرعامل را ابلاغ مصوبات در جلسات کارگروه ها و نظارت بر اجرای آنها عنوان کرد.

سیف همچنین بر فعالیت های بیشتر کارگروه انرژی و آب تاکید نموده و از ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی عضو کارگروه به استاندار محترم در پایان سال اشاره نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر