۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۶۱۲۰
هفتمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان با محورت بررسی عملکرد کارگروه های 12 گانه در سال95 ، معرفی کارگروه های برتر ،دستگاه هایی اجرایی حائز رتبه کشوری و تقدیر و تشکر از اعضای شورا و دبیران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، هفتمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان مورخ 95/12/14 به ریاست مهندس اکرمی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان و با حضور اعضای شورا و دبیران مربوطه برگزار شد.

 در ابتدای جلسه سجادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در طی سال 95، به بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای نیل به اهداف پدافند غیرعامل پرداخت. 

هفتمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان برگزار گردید

سپس ایشان اظهار داشت امسال استان هرمزگان موفق به کسب سه رتبه کشوری در حوزه‌ی پدافند غیرعامل گردیده است ،شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه برتر کشور را درزمینه رعایت الزامات پدافند غیرعامل کسب نموده و به‌عنوان الگو در طراحی مفهومی پدافند غیرعامل نیز حائز رتبه گردیده است. همچنین شرکت گاز سرخون و قشم حائز رتبه برتر  HSEو شرکت برق منطقه‌ای رتبه برتر کشوری را در ارزیابی سالانه وزارت نیرو کسب نموده است.

هفتمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان برگزار گردید

ایشان از عملیاتی شدن فاز اول و دوم طرح جامع پدافند غیرعامل استان خبر داد. در ادامه جناب آقای اکرمی ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی، بیان داشت امسال نیز مانند سال گذشته استان توانست رتبه‌ای درخورشان را با تلاش و پیگیری آقای سجادی و همکاران ایشان در این حوزه کسب کند و قدم‌های خوب و مؤثری در این زمینه برداشته‌شده است و پدافند غیرعامل حوزه‌ای جدیدی است که این موضوع کار مارا سنگین‌تر می‌کند، در دایره‌ای فرهنگی باید به شیوه‌ای عمل کنیم که این امر به یک مطالبه عمومی بدل شود،روند مجموعه پدافند غیرعامل یک‌روند رو به رشد است چه در سطح استان و چه در سطح ملی و باید سعی در نهادینه‌سازی آن بکنیم. 

در پایان ایشان از انتخابات آتی ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای در غرب استان سخن گفت و عنوان نمود باید همگی عزممان را جزم کنیم تا با مشارکت حداکثری مردم برگی زرین از افتخارات جمهوری اسلامی ورق بخورد . در انتها دستگاه‌های برتر اجرایی، دبیران فعال معرفی و از تمامی روسای کارگروه‌های 12گانه ، دبیران مربوطه و دستگاه‌های اجرایی توسط  سجادی و مهندس اکرمی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر