۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۶۰۵۶
دوره آموزشی با حضور بیش از 300 نفر از معلمان مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان همدان در محل سالن اجتماعات دبیرستان شهید مطهری شهر همدان به مدت دو روز (12 ساعت) برگزار گردید

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در یک دوره آموزشی که با حضور بیش از 300 نفر از معلمان مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان همدان در محل سالن اجتماعات دبیرستان شهید مطهری شهر همدان به مدت دو روز (12 ساعت) برگزار گردید.

سیدرسول حسینی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان به صورت مبسوط جایگاه پدافند غیرعامل را در قالب قرارگاه های کالبدی، شیمیایی، هسته ای، اقتصادی، سایبری و غیره و نقش و اهمیت آنها در همه ابعاد برای حاضرین تشریح نمود و گفت: بدیهی است برگزاری و استمرار این دوره های آموزشی بر اساس مصوبات کارگروه فرهنگی آموزشی شورای پدافند غیرعامل می باشد.

این دوره آموزشی 2 روزه که با حضور معلمان رشته های آموزش دفاعی، پرورشی، مشاورین برگزار گردید طبق نظرسنجی بعمل آمده از حاضرین در جلسه و برگزار کنندگان اثرات مثبت و مطلوبی را به صورت عینی نشان داد.

در ادامه این دوره آموزشی حاضرین سوالات خود را به صورت شفاهی و کتبی مطرح نمودند که آقای حسینی به سوالات مطروحه پاسخ های لازم و کافی را ارائه دادند. در پایان متولیان و برگزار کننده و شرکت کنندگان در جلسه خواستار ادامه برگزاری اینگونه دوره های آموزشی برای دانش آموزان، همکاران، مدیران گروه و والدین دانش آموزان شدند.

باتوجه به اطلاع رسانی در این قبیل دوره های آموزشی در آینده ای نزدیک قطعا پدافند غیرعامل به احاد مردم به ویژه معلمان به خوبی معرفی خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر