۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۶۰۳۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:
با افزایش رخ داد های طبیعی، غیرطبیعی و تلفات ناشی از آنها نقش و اهمیت پدافند غیرعامل را در جامعه غیرقابل انکار کرده و لزوم برگزاری چنین کارگاه هایی منجر به کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از این حوادث می شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستانهای شبستر و تسوج برگزار شد. این کارگاه برای 300 نفر از مدیران و معاونان آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:آمار بالای تلفات حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کشورها اهمیت پدافند غیرعامل را پررنگتر می کند.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان در این همایش بر نقش مهم همکاران فرهنگی در شناخت آسیب های اجتماعی تأکید کرد و افزود: رابطة مستقیم فرهنگیان با دانش آموزان می تواند گامی مهم در راستای شناخت آسیب های اجتماعی و کاهش آن باشد.

جهانسری افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی ظرفیت هایی است که موجب افزایش آگاهی عموم شده و باور فرهنگی پدافند غیرعامل که صرفا نظامی قلمداد می شد را حل کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:آمار بالای تلفات حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کشورها اهمیت پدافند غیرعامل را پررنگتر می کند.

وی در ادامه گفت: با افزایش رخ داد های طبیعی، غیرطبیعی و تلفات ناشی از آنها نقش و اهمیت پدافند غیرعامل را در جامعه غیرقابل انکار کرده و لزوم برگزاری چنین کارگاه هایی منجر به کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از این حوادث می شود.

جهانسری ضمن تشکر از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان های شبستر و تسوج افزود: اجرای کارگاه های آموزشی و عملی کمک بسزائی در توسعه پایدار و افزایش آمادگی و آگاهی در برابر تهدیدات و آسیب های احتمالی کرده و اثر تهدیدات را خنثی و یا به حداقل می رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر