۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۵۹۶۱
فرماندار زرند درجلسه پدافند غیر عامل استان
جلسه پدافند غیر عامل شهرستان زرند به ریاست حبیب ا... خنجری فرماندارو با حضورسید مهدی حسینی نسب رئیس گروه پدافند غیرعامل استان کرمان ودیگر اعضاء درمحل فرمانداری زرند برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حبیب الله خنجری درجلسه  پدافند غیر عامل با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی برتوجه به پدافند غیرعامل گفت : با توجه به اینکه پدافند غیرعامل امری ضروری ست، توجه به بحث آموزش ازمهمترین اولویت ها بشمار می آید.

دشمن از هر نوع حربه و ترفندی برای ورود به صحنه استفاده می کند

وی گفت: در این رأستا  نهاد های آموزشی و دانشگاهی، متناسب با رسالت دستگاهها بیشترین تاثیر را خواهند داشت.


نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: ما باید همواره در برابرهر نوع تهدید وبحرانی امادگی کامل داشته و خود را با فنون علمی روز آشنا نمائیم.


فرماندار همچنین به برگزاری انتخابات پیش رواشاره کرد و گفت : دشمن از هر نوع حربه و ترفندی برای ورود به صحنه استفاده می کند که  باید هوشیارانه و آگاهانه تمهیدات مقابله با این نوع تهدیدها بررسی شود.تا انتخابات در فضای، سالم برگزار گردد.


در ادامه رئیس گروه پدافند غیرعامل استان گفت: امروزه با استفاده علم ودانش و بر اساس طبیعت باید برنامه ریزی کنیم .

وی گفت: مهمترین سرمایه هر کشور جمعیت آن است. درکشور ما امورات تقسیم شده اند و وظیفه هریک از مسئولین در شهرستان واستان ها و مراکز تعیین شده است وهمه مجموعه های داخل هر شهرستان جهت ارائه خدمات به اقصا نقاط شهرستان وظیفه ی دارند.


حسینی نسب افزود: درپدافند غیر عامل حراست از سرمایه مهمترین رکن است و هرگونه تاسیساتی برای رفاه مردم ایجاد شده است سرمایه کالبدی می باشد وبایستی از حفاظت لازم برخوردار شوند.


وی اظهار داشت: دشمن به هر سرمایه ای که به دستش برسد ضرر می رساند .ما باید تمام امکانات خود را برای شناساندن تهدیدات به مسئولین بکار ببریم هرقدر درجه تهدید بیشتر باشد باید به حفاظت از سرمایه نیز بیشتر اهمیت داد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر