۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۵۹۶۰
کرمانشاه؛
اعضاي مؤثر كارگروه تخصصي راه و شهرسازي پدافندغيرعامل استان در معيت رئيس كارگروه تهديدات تخصصي پدافندغيرعامل استان كرمانشاه و باهدف تأكيد براعمال الزامات فني پدافند غيرعامل در تمامي مراحل مطالعاتي و اجراي پروژه زيرساختي و قطار شهري كرمانشاه در دو بخش روي سطح ( منوريل) و زيرسطح (تونل ) و مشاهده و كنترل روند آن بازديدي دو ساعته داشتند.
به گزارش پايداري ملي ؛ طي اين بازديد كه با هماهنگي و همت اداره كل پدافند غيرعامل استان و همكاري سازمان قطار شهري كرمانشاه و براي اولين بار از زمان آغاز پروژه صورت پذيرفت.

اعضاي متخصص كارگروه مذكور از نزديك در جريان مراحل و نحوه اجرا در قطعه 1 اين خط كه به مسافت 1500 متر و در مرحله عمليات حفاري  بود قرار گرفتند و پرسشهاي خويش را مطرح و پاسخ هايي را از پيمانكار اجرايي و صرفا مديرعامل سازمان قطار شهري و در غياب مشاور ذيصلاح پروژه دريافت داشتند و در ادامه بازدید جلسه ي ويژه اي در دفتر مديرعامل سازمان و كارفرماي طرح باحضور اعضا برگزار گرديد .

رئيس كارگروه تهديدات تخصصي و نماينده اداره كل پدافندغيرعامل استان ضمن با اهميت برشمردن اين طرح عظيم در كلانشهر كرمانشاه هم به لحاظ حجم فعاليت و هم باتوجه به اعتبارات مصوب آن و اظهار اميدواري در اينكه طرح مذكور بتواند گره گشاي مسائل و مشكلات حمل ونقل وآمدوشد مردم باشد. 

با جديت خواستار رعايت ملاحظات و الزامات  پدافندغيرعاملي آن از سوي طراحان؛مجريان و ناظرين و مجموعه مديران چنين پروژه ي عظيمي در استان شده و علت آن را هم مصونيت بخش خواندن اقدامات پدافندغيرعامل در هريك از زيرساخت ها بهنگام بروز تهديدات و پيامدهاي بحراني احتمالي عنوان داشت. در خاتمه اعضاي كارگروه بر ضرورت تسريع بكارگيري مشاور ذيصلاح پدافندي توسط سازمان قطار شهري تأكيد مؤكد نمودند.

همچنين در اين جلسه تني چند از اعضاي هيأت علمي دانشكده هاي فني استان مطالب خويش دال بر اهميت رعايت ملاحظات پدافند غيرعامل طرحهاي بزرگ را بيان داشتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر