۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۵۸۹۸
رئیس جمهور گفت: من می‌توانم براساس گزارش‌های وزیر نیرو به مردم اهواز بگویم که دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود و برای حل مشکل قطعی برق نیز در حال تلاش هستیم.
به گزارش پایداری ملی، حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه اهواز با بیان اینکه خوشحالم که به همراه برخی دیگر از وزرا دوباره میهمان خوزستان شدیم، اظهار داشت: از نخستین روزهایی که در بهمن‌ماه امسال خوزستان اسیر ریزگردها شد و پس از آن قطعی گسترده آب و برق ایجاد شد، برنامه ریزی برای رفع این مشکلات آغاز و بنده به معاون اول دستور دادم که جلسه ستاد بحران را تشکیل دهد.

وی افزود: آقای جهانگیری دو روز پیش گزارش پایان اتفاقات رخ داده را به من داد و من لازم دید که به خوزستان سفر کنم. یکی از برنامه‌های امروز این سفر تشکیل جلسه ویژه بررسی ریزگردهای خوزستان است. همچنین من می‌توانم براساس گزارش‌های وزیر نیرو به مردم اهواز بگویم که دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود و برای حل مشکل قطعی برق نیز در حال تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل کانون‌های داخلی ریزگردها برنامه‌ریزی های خوبی انجام شد، گفت: برخی از اقدامات به صورت عملیاتی آغاز شد و برای کانون‌های منطقه‌ای در حال تلاش برای حل مشکل از طریق توافقات بین‌المللی هستیم.

روحانی عنوان کرد: من به مردم خوزستان می‌گویم که دولت هیچگاه مشکلات آنها را فراموش نکرده و حل انها در دستور کار است؛ همچنین از نماینده ولی فقیه در استان، علما و مدیران استانی بابت اقدامات و تلاش‌هایی که برای حل مشکلات انجام دادند، تشکر می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر