۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۵۸۸۵
مشهد؛
نشست کمیته پدافند غیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی جهت مقابله با تهدیدات مختلف در حوزه صنعت برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: پدافند غیرعامل یک اصل همیشگی و مستمر در همه زمانها خواهد بود که باید با دقت انجام شود.                                                                   
وی افزود: باید توجه ویژه ای به فرهنگ سازی این موضوع در شهرکها و نواحی صنعتی استان داشت و مباحث مختلف آن را بررسی و نیازها به صورت برنامه ریزی شده انجام و تقویت شود.

مهدی زاده مقدم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: همانطور که ایشان فرمودند؛ پدافند غیر عامل همانند سیستم ایمنی بدن همواره باید آماده برخورد باهرگونه تهدیدات احتمالی ،بیدار و آماده باشد لذا پدافند به عنوان یک اصل در مطالعات ،طراحی و اجرای پروژه ها یک اصل مستمر و همیشگی خواهد بود. 

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: در برنامه های پدافند غیرعامل باید آموزش کاربردی و عملیاتی به واحدها در شهرکها و نواحی صنعتی داده شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌ها و راهبردها و پیشبرد اهداف برنامه‌های پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف باید بر لزوم افزایش ضریب امنیت و ایمنی و بکارگیری تمهیدات لازم هر چه بیشتر در شهرکها و نواحی صنعتی استان بطور دقیق انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر